Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisilta vastauksia.

Vierailija
11.01.2019 |

Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa, jos tietäisit jo ennen ensimmäistä yhdyntää, että miehellä on keskikokoa huomattavasti pienempi penis, erektiossa 10-11 cm? Eli hieman isompi kuin lapsella. Mies siis olisi muuten ok. eli nämä normaalit ok näköinen, hoikka, kunnollinen yms.

Rehellisiä vastauksia pliiis.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rakastunut, kyllä.

Muuten ei.

Vierailija
2/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei.

Eli alat seurustelemaan jonkun kanssa, vaikka et olisi rakastunutkaan? Silloinko pitäisi olla iso työkalu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes pieni. Hohhoijaa.. alle 5 senttistäkin oon nussinut... ainakin yrittänyt. Kävi jo haastavaksi osa asennoista. Esim ratsastaminen. Miten , jos ei ole millä tehdä se?

Vierailija
4/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvyyteni on 14cm eli 10-11cm on ihan ok, paksuus muutenkin oleellisempaa.

Vierailija
5/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 10-11 cm ole mitenkään hirveän pieni. Tietenkin alkaisin seurustella jos mies olisi muuten kiinnostava.

Vierailija
6/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero siitä kuitenkin tulis kun alkaisi kunnon meisselit kiinnostaa. T. Pieni.

Vierailija
7/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin kyllä alkaa, koska olen bi eikä naisellakaan penistä ole. Mutta mies saisi luvan olla muuten avoin ja seksuaalinen ja seksilelut sopisivat makkariimme myös. :)

N24

Vierailija
8/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisin kyllä alkaa, koska olen bi eikä naisellakaan penistä ole. Mutta mies saisi luvan olla muuten avoin ja seksuaalinen ja seksilelut sopisivat makkariimme myös. :)

N24

Ok, eli ehdollistat kuitenkin tyyliin, kun sulla on pieni penis, niin saat sitten kompensoida sitä olemalla avoin, hyväksymällä dildot, luolemalla urakalla toosaasi jne. Ei kiitos.

Vierailija
9/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 - 11 cm pitkä penis on minulle varsin sopiva, jos mies osaa sitä käyttää eikä ole itsekäs. Parasta seksiä olen saanut mieheltä, jolla on juuri tuon kokoinen elin. Taidat olla jotenkin jälkeenjäänyt kun aloitat tästä samasta aiheesta yli 50 ketjua viikossa?

Vierailija
10/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 - 11 cm pitkä penis on minulle varsin sopiva, jos mies osaa sitä käyttää eikä ole itsekäs. Parasta seksiä olen saanut mieheltä, jolla on juuri tuon kokoinen elin. Taidat olla jotenkin jälkeenjäänyt kun aloitat tästä samasta aiheesta yli 50 ketjua viikossa?

Jos jälkeenjääneeksi luetaan yliopiston käynyt ja maisterin paperit saanut/2 ällän ylioppilas, niin kyllä. 

Vierailija
11/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jälkeenjääneeksi luetaan yliopiston käynyt ja maisterin paperit saanut/2 ällän ylioppilas, niin kyllä. 

Ei tuollainen mahdollinen kirjaviisaus / kyky päntätä asiatietoa kerro mitään ihmisen todellisesta henkisestä kehityksestä. Sen sijaan se, että tuo kaikki piti tähän vetää, kertoo sinusta kyllä jotain.  Ja se, jos tosiaankin teet tänne jatkuvasti aloituksia tästä samasta aiheesta. Eikö yksi ketju riitä? 

-sivusta

Vierailija
12/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen mahdollinen kirjaviisaus / kyky päntätä asiatietoa kerro mitään ihmisen todellisesta henkisestä kehityksestä. Sen sijaan se, että tuo kaikki piti tähän vetää, kertoo sinusta kyllä jotain.  Ja se, jos tosiaankin teet tänne jatkuvasti aloituksia tästä samasta aiheesta. Eikö yksi ketju riitä? 

-sivusta

En ole kertaakaan aikaisemmin tällaista aloitusta tehnyt. Yksikään jälkeenjäänyt ei ole suorittanut yliopistotutkintoa. Selvästikään et tiedä, mitä jälkeenjäänyt tarkoittaa, et sitten viitsisi myöskään nimitellä ketään sellaiseksi. Kaluni on kyllä jälkeenjäänyt kasvussaan, mutta aivoni eivät. Ap.

Vierailija
13/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin olenhan de.

Vierailija
14/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ok, eli ehdollistat kuitenkin tyyliin, kun sulla on pieni penis, niin saat sitten kompensoida sitä olemalla avoin, hyväksymällä dildot, luolemalla urakalla toosaasi jne. Ei kiitos.

Niin, avoimuudella tarkoitan sitä että hän on muuten sängyssä kokeilinhaluinen ja suostuu esimerkiksi seksileluihin. Ei se mielestäni ole mitään kompensoimista.

Vierailija
15/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se peniksen koko oo tärkein asia maailmassa. Tärkeempää on, että persoonallisuudet kohtaa ja tuntee vetoa ihmiseen. Ja se vetovoima ei oo verrannollinen peniksen pituuteen, koska ei sitä muutenkaan ekana olla kattomassa. Seksielämää, jos miettii niin tärkeempää on että siellä synkkaa eli tarkotan sitä, että molempia otetaan huomioon ja molemmat hakee seksistä samantyyppisiä asioita.

Ja mitä jälkeenjääneisyyteen/kirjaviisauteen tulee. Oon elämässäni nähny monen monituista kirjaviisasta miestä ja naista, jotka on sosiaalisilta taidoiltaa ja ihmisymmärrykseltään aika jälkeenjääneitä. Kirjaviisaus ja ihmisälykkyys ja tunneviisaus on erillisiä asioita, jotka ei oo verrannollisia keskenään.

Peniksen "pienuutta" (10-11cm ei oo ees erityisen pieni) enemmän rasauttais se, jos mies iskis pöytään olevansa älykäs ja viisas, koska on käyny tietyt koulut ja kirjottanu ylioppilaaks monella laudaturilla...

Vierailija
16/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se peniksen koko oo tärkein asia maailmassa. Tärkeempää on, että persoonallisuudet kohtaa ja tuntee vetoa ihmiseen. Ja se vetovoima ei oo verrannollinen peniksen pituuteen, koska ei sitä muutenkaan ekana olla kattomassa. Seksielämää, jos miettii niin tärkeempää on että siellä synkkaa eli tarkotan sitä, että molempia otetaan huomioon ja molemmat hakee seksistä samantyyppisiä asioita.

Ja mitä jälkeenjääneisyyteen/kirjaviisauteen tulee. Oon elämässäni nähny monen monituista kirjaviisasta miestä ja naista, jotka on sosiaalisilta taidoiltaa ja ihmisymmärrykseltään aika jälkeenjääneitä. Kirjaviisaus ja ihmisälykkyys ja tunneviisaus on erillisiä asioita, jotka ei oo verrannollisia keskenään.

Peniksen "pienuutta" (10-11cm ei oo ees erityisen pieni) enemmän rasauttais se, jos mies iskis pöytään olevansa älykäs ja viisas, koska on käyny tietyt koulut ja kirjottanu ylioppilaaks monella laudaturilla...

No joo, täytyy myöntää, että minuakin "rasauttais" sellainen nainen, joka on juuri peruskoulun käynyt, eikä muuta, ei kiinnostaisi.

17/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, täytyy myöntää, että minuakin "rasauttais" sellainen nainen, joka on juuri peruskoulun käynyt, eikä muuta, ei kiinnostaisi.

Edelleenkään se että on ylioppilas tai muuten kouluja käynyt ei oo yhtään mitään mun arvoasteikolla, se että toinen pystyy elämään omillaan ja että se kemia toimii on paljon paljon tärkeämpää. Toki jos haluaa olla pintaliitäjä niin mikä siinä, mut sit ihmetellään kun ne suhteen on pettämistä ja/tai kun ei vaan muuten toimi yhteen kun kaks "älykästä" samassa taloudessa.

Vierailija
18/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tämä? 4 laudaturia, maisteri (kemia pääaineena). Tärkeimmät miehuuden mitat 183 82 17 ikä 41, tulot n. 7000 e/kk, reservikapteeni, 3 lasta, 1 vaimo, urheilu/kuntoilutuokioita keskimäärin 3 krt/viikko. Unohtuiko jotain oleellista? Sen paksuutta en ole mitannut (vielä). Välillä ihan älykkäitäkin juttuja, tästä kirjoituksesta huolimatta.

😜

Vierailija
19/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Pieni peli ei olisi este, mutta tuo asenne olisi.

Olen itse seksissä tosi avoin ja kokeilun haluinen, miehelläni on 15-senttinen ja hän halusi son dildon mukssn leikkeihin. Hän on tosi taitava suuseksissä ja hänelle minun nautinto on hänen nsutinto ja päin vastoin.

Seksi ja sen variaatiot eivät ole kompensoimista ja vaan yhdessä nauttimista.

Mulle seksi ikinä ei ole pelkkä yhdyntä.

Vierailija
20/21 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei.

Eli alat seurustelemaan jonkun kanssa, vaikka et olisi rakastunutkaan? Silloinko pitäisi olla iso työkalu?

Riippuu, mitä tarkoitat seurustelemisella. Jos kyseessä olisi FWB-suhde, en todellakaan alkaisi, jos olisi noin pieni. FWB-suhteen ideahan sen puoleen on, ettei kumpikaan ole rakastunut eikä rakastu, se vain mutkistaa asioita.

Jos tarkoitat tositarkoituksella seurustelua ja olisin jo rakastunut, niin alkaisin, mutta kyllä tuo olisi ongelma. Tarkoitan, että jos en JO olisi toivottomasti rakastunut mieheen, peruuttaisin kun saisin tietää tuon asian. Ei seurustelun alussa aina ole vielä rakastunut vaan ihastunut, kiinnostunut. Mikä siinä sitten enää auttaisi, jos olisi jo rakastunut.

Ilman tunteita en voisi alkaa tositarkoituksella seurustelemaan, vaikka mies olisi kuinka kiva, sopiva, mukava ja hyvin varusteltukin.

Paras vaihtoehto on tietysti nykyinen tilanne, että on sopivan kokoinen ja olen rakastunut.