Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukoilkaa puolestani

Onneton
10.01.2019 |

Meille tuli n.20 vuotta sitten kirje. Siinä oli jokin tarina. Sekä uhkaus. Jos et låhetä 20 samanlaista kirjettä, sinun kotisi kirotaan.

En vähåstä säikähdä, mutta silloin säikähdin. Kaveri kielsi lähettämästä samanlaisia kirjeitä, joten en låhettänyt.

Sen jälkeen elämäni meni pilalle. Låhes kaikki. Alkoi hirveä menetysten ketju, jatkuvasti tapahtui pahaa. En halua edes kertoa niistä asioista. Minulle tuli myös vakava fyysinen sairaus, sen jälkeen alkoi sarjana kuolla rakkaitani. Fyysinen sairauteni on viimeisen 5 vuoden aikana pahentunut, elämäni on mennyt entistä pahempaan suuntaan.
Olen menettänyt låhes kaiken. Auttakaa minua. Ajattelin kauan sitten, että minut on kirottu. Joskus muistin sen kirjeen jossa uhattiin kirota meidåt ja kotimme.

Olen hyvin väsynyt ja huonovointinen, fyysinen kunto romahtaa koko ajan. Jos joku tietää, miten kirous voidaan tehdä tyhjäksi, auttakaa meitä! Luultavasti rukoilemalla. Meillä ei ole keinoja enää. En tiedä tarpeeksi näistä asioista.

Tämä ei ole provo.

Tämä on tositarina minkä kerroin teille.

Auttakaa 😭

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai itsekkään usko moiseen hölynpölyyn?

Vierailija
2/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on lopulta uskoa kun asiaa tarkastelee rauhallisesti ja toteaa ne. Jos tietäisit kaiken, uskon että ihmettelisit.m😖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjälle puhuminen ei kuule auta. Ajanhukkaa.

Vierailija
4/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät 😅 Joskus 80-90 luvuilla oli kovasti muotia lähettää näitä ketjukirjeitä joissa uhkailtiin ties millä kauheuksilla jos katkaiset ketjun. Katkaisin kaikki saamani ketjut koska en halunnut rasittaa ihmisiä lähettämällä sellaista soopaa eteenpäin. Olen elänyt erittäin hyvän elämän tähän päivään asti

siitä huolimatta. Olen terve, minulla on hyvä työpaikka, rakastava parisuhde, 3 tervettä lasta ja olen vaurastunut huomattavasti niistä ajoista.

Vierailija
5/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs et lähettäny niitä kirjeitä. Voisit vaikka korjata virheesi.

Vierailija
6/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katkasin 20v sitten sellasen kiertokirjeen, missä piti lähettää viidelle sukat. Ilmankos mun sukat on sen jälkeen hajonnut aina hetkessä. Sukkakirous lankesi päälleni.

Vierailija
7/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjukirjeet ovat ovat vain ketjukirjeitä. Ei ole olemassa kirousta, jonka saisi langetettua itselleen sillä, että ei jatka ketjua. 

Vierailija
8/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjukirjeitä on tullut mullekin, enkä koskaan ole jatkanut niitä. Mitään kirousta ei ole tullut.

Sulle on vain muuten sattunut elämään raskaita koettelemuksia, mutta sua ei auta jos luulet niiden johtuvan kirouksesta. Ymmärrän kyllä, että ihminen rajujen koettelemusten heikentämänä saattaa erehtyä semmoiseenkin uskomaan.

Rukoilen puolestasi ilman muuta. Jeesus Kristus sinua siunatkoon ja vapauttakoon sinut kaikesta pahasta. 

Vierailija
9/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut käydä juttelemassa papin kanssa? Hän voisi järkeistää noita pelkojasi. 

Papit ovat tottuneet semmoiseen. 

Vierailija
10/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää kristillisen seurakunnan pappia siunaamaan kotinne! Jeesuksen nimen voima on suurempi, paljon paljon suurempi kuin pahojen henkien! Pappi tulee varmasti mielellään esim.  helluntaiseurakunnasta teille kotinne siunaamaan ja se ei velvoita teitä mihinkään muuhun. Voitte pyytää myös rukousta puolestanne. Tänne: https://sansa.fi/esirukoukset/ voit jättää esirukouspyyntöjä niin puolestanne rukoillaan. Voit rukoilla itsekin Jeesuksen nimeen mielessäsi tai ääneen. 

Tässä luettelo helluntaiseurakunnista Suomessa: https://www.helluntaiseurakunnat.fi/seurakunnat

Etsi sieltä lähin ja pistä vaikka sähköpostia, yhteystiedot on jokaisella. Helluntaiseurakuntaa suosittelen siksi, että niissä keskitytään erityisesti pyhän hengen työhön. Toki muukin kristillinen seurakunta käy. 

Siunausta!!!

Vierailija
11/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahan henkivoimia ja kirouksia on ihan oikeasti olemassa. Älä välitä ap vaikkei kaikki ota tosissaan, kaikki ei vaan ymmärrä näitä asioita. Osa näkee vain näkyvän konkreettisen todellisuuden, vaikka on paljon muutakin. 

Moni pyytää pappia siunaamaan ihan muuten vaankin kotinsa, ilman mitään erityistä syytä. Voitte ihan hyvin pyytää kodin ja itsenne siunausta kristillisen seurakunnan pastorilta! 

Vierailija
12/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut käydä juttelemassa papin kanssa? Hän voisi järkeistää noita pelkojasi. 

Papit ovat tottuneet semmoiseen. 

Niin, pappi tarjoaa toista epärationaalisuutta tilalle.

Vierailija
13/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ketjukirjeitä on tullut mullekin, enkä koskaan ole jatkanut niitä. Mitään kirousta ei ole tullut.

Sulle on vain muuten sattunut elämään raskaita koettelemuksia, mutta sua ei auta jos luulet niiden johtuvan kirouksesta. Ymmärrän kyllä, että ihminen rajujen koettelemusten heikentämänä saattaa erehtyä semmoiseenkin uskomaan.

Rukoilen puolestasi ilman muuta. Jeesus Kristus sinua siunatkoon ja vapauttakoon sinut kaikesta pahasta. 

Ap, joko autto?

Vierailija
14/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan perus ev. lut kirkon tietoa kodin siunaamisesta: https://evl.fi/perhejuhlat/kodin-siunaus

Vierailija
15/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi. Olet vapaa kaikista kirouksista Jeesus Kristuksen nimessä. Usko, toivo ja luota! Kiitos Herralle, siunausta.

Vierailija
16/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos teille!

Tapahtui tällainen kun olin kirjoittanut tämän viestin:

Yliopistollisesta sairaalasta soitettiin. Minulle oli vetämässä sinne aika. He lähettävät minulle ohjeet, pääsen tosi hyvälle neurologille ja he katsovat, miten voivat auttaa minua.

Se sairaala on Suomen paras liittyen sairauteeni.

Tuli heti mieleen, että puolestani on rukoiltu.

Tämä on totta. Näin tapahtui n. puoli tuntia sitten.

Ap

Vierailija
17/17 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin kiitos teille!

Tapahtui tällainen kun olin kirjoittanut tämän viestin:

Yliopistollisesta sairaalasta soitettiin. Minulle oli vetämässä sinne aika. He lähettävät minulle ohjeet, pääsen tosi hyvälle neurologille ja he katsovat, miten voivat auttaa minua.

Se sairaala on Suomen paras liittyen sairauteeni.

Tuli heti mieleen, että puolestani on rukoiltu.

Tämä on totta. Näin tapahtui n. puoli tuntia sitten.

Ap

Niinpä, neurologi parantaa ja ketä kiitetään? Jeesusta ja tyhjälle höpöttäjiä! Voi kamelten kyttyrät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi