Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Työelämä boikottiin.
10.01.2019 |
En jaksa enää yhtään tukea läpimätä systeemi. Maa on vihan ja uupumuksen partaalla!
Ei jaksa enää pienen palkan vuoksi uhraa kaiken ajan.
Tulin siihen tulokseen että työttömänä hiilijalanjälkikin on olematon ja on aikaa kohdata ihmisiä. En keksi yhtäkään huonoa syytä työttömyydessä. Työelämä ei palvele enää ketään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Työelämän ei ole tarkoituskaan palvella sinua van elättää sinut.