Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko jo vihersmoothieita?

Vierailija
09.01.2019 |

Mikä on paras mixi?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo enkä tule juomaan. Syön kasvikseni muilla tavoin.

Vierailija
2/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen missä on chlorellaa, vehnänorasta, spiruliinaa ja ohranorasta. Sellasta juon silloin tällöin.

Vierailija
4/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ja mulla on hampaat, en tarvitse soseruokaa.

Vierailija
5/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku niissä ei ole kyllä hyvä, mutta niinhän se on mikä maistuu hyvältä on yleensä epäterveellistä.

Vierailija
6/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kuulia ja päärynämehua, ai että tulee hyvää :)

Vierailija
7/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vihreäni mielummin ihan kokonaisena, soseutettuna maistuvat ihan järkyttävälle.

Vierailija
8/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

Maku niissä ei ole kyllä hyvä, mutta niinhän se on mikä maistuu hyvältä on yleensä epäterveellistä.

Parsakaali on ihan parasta, eikä todellakaan ole epäterveellistä

Vierailija
9/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset luulevat että vihersmoothien juojat eivät söisi muita kasviksia? Luulevatko ihmiset oikeasti että kaikki menee myllyyn soseeksi. :D

Vierailija
10/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

Parsakaali on ihan parasta, eikä todellakaan ole epäterveellistä

Puhuin (yleensä), en mistään tietystä.

Vierailija
11/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattia, avokadoa, parsakaalia ja banaania sekä mustaviinimarjan lehtiä. Teen yleensä jääteepohjaan, ei sokereita, paitsi mitä banaanista tulee.

Vierailija
12/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön vihreäni mielummin ihan kokonaisena, soseutettuna maistuvat ihan järkyttävälle.

Ei kasviksen maku muutu soseuttaessa. Ihan samalta vaikkapa pinaatti maistuu oli se kokonaisina lehtinä tai hienonnettuna. Vihersmoothieihin vain yleensä tulee sellaisia raaka-aineita, jotka eivät maistu hyvälle missään muodossa (varsiselleri jne.)

Vierailija
13/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

Miksi ihmiset luulevat että vihersmoothien juojat eivät söisi muita kasviksia? Luulevatko ihmiset oikeasti että kaikki menee myllyyn soseeksi. :D

Ei kai kukaan sellaista luule. En ainakaan tässä ketjussa ole huomannut tuollaista luuloa.

Vierailija
14/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut vihersmoothieita jo vuosia, yleensä vähintään 3 päivänä viikossa. Itse asiassa olen syönyt niitä, koska jätän smoothien rakenteen karkeaksi.

Laitan siihen yleensä lehtikaalia tai pinaattia, mustikoita, pähkinöitä, avokadoa tai banaania sekä vettä. Tällä reseptillä tulee pahanmakuista smoothieta, mutta olen huomannut siitä olevan terveydellistä apua minulle.

En aina jaksa/viitsi valmistaa tuoresalaattia tai syödä hedelmiä, siksi smoothie-rutiini sopii minulle.

Vierailija
16/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

Ei kai kukaan sellaista luule. En ainakaan tässä ketjussa ole huomannut tuollaista luuloa.

Nelosen vastaus?

Vierailija
17/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä löytänyt sellaista vihersmoothiereseptiä, jota haluaisin kokeilla. Olen sitä mieltä, ettei minun tarvitse syödä mitään, mikä maistuu minusta pahalle. Kaikkiin tähän mennessä näkemiini ohjeisiin tulee jotain ainesta, josta en pidä.

Vierailija
18/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "jo"? Onko niitä kaikkien muka alettava juoda?

Vierailija
19/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

Nelosen vastaus?

Kertoi, että hän ei tarvitse soseruokaa. Ei sanallakaan viitannut siihen, että vihersmoothien juojat söisivät pelkästään soseita. 

Vierailija
20/76 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "jo"? Onko niitä kaikkien muka alettava juoda?

On tietty pakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi