Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet apua vaikeaan ahdistukseen?

Vierailija
09.01.2019 |

Pakko-oireta, fyysisiä oireita... Oletteko saaneet apua mindfulnesita tai joogasta? Tämä on niin epätoivoista. Diapam 5mg käytössä ja masennuslääkket....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireet ja ahdistus lieveni, kun laitoin ruokavalioni kuntoon. Pakko-oireena hiusten nyppiminen oli puutos oire. Selittää myös raskaana olevien naisten erilaiset himot outojakin asioita kohtaan.

Minulla auttoi ramavit/ferrosan, sokeri pois, kasviksia ja juureksia lisää. Janojuomana vesi ja kamomilla tee.

Vierailija
2/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähentänyt kahvinjuonnin lähes nollaan kun kuulin että se saattaisi auttaa. Vaikea sanoa, ehkä olo on hivenen tasaisempi. Tekijöitä on kuitenkin niin paljon... Takana on vajaa vuosi terapiaa, se tuntusi tukevan paranemista. Käytössä myös Aurorix 600 mg / päivä.

Pakkoajatukset ovat aika rasittavia, ehkä opin jossain vaiheessa jättämään ne huomiotta.

Voimia ap:lle.

Vierailija
4/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö terapiassa? Itse olen hyötynyt, kun olen päässyt käsittelemään ahdistuksen taustalla olevia asioita. Ja hengitysharjoitukset rauhoittavat, kun paniikki iskee päälle.

Vierailija
5/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn terapiassa. Etsin epätoivoisesti apua, mutta mikään ei tunnu menevän pään sisälle. Kiitos vinkeistä.

Ap

Vierailija
6/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkoholi(tai vähennä minimiin), ala kuntoilemaan ja selvitä lapsuutesi traumat ja möröt niin oot ens vuonna terve.

Vierailija
7/11 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö terapiassa? Itse olen hyötynyt, kun olen päässyt käsittelemään ahdistuksen taustalla olevia asioita. Ja hengitysharjoitukset rauhoittavat, kun paniikki iskee päälle.

Ohistelen tässä sen verran, että kysyn, mistä sitä tietää, mikä siellä ahdostuksen taustalla on? Itse kärsin nykyään valtavista ahdistuksista, enkä edes tiedä, että mistä tämä johtuu...

Vierailija
8/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohistelen tässä sen verran, että kysyn, mistä sitä tietää, mikä siellä ahdostuksen taustalla on? Itse kärsin nykyään valtavista ahdistuksista, enkä edes tiedä, että mistä tämä johtuu...

Eihän sitä tiedä, mutta terapeutti voi auttaa tiedostamaan sen. Ahdistuksen tunne tulee siitä, kun mielessä, koko tietoisesti tai tiedostamatta käy läpi sellaisia asioita joita ei ymmärrä. Sitten kun tunnistaa sen mitä läpikäy ja alkaa ymmärtämään sitä niin ahdistus helpottuu.

Vierailija
9/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain keinoja lievittää akuuttia ahdistusta: se ei lievene asioita yksin päässä pyörittämällä vaan toiminta on auttanut minua:

puhuminen, kävely tai siivoaminen, lämmin suihku, kahvin juonti minimiin, rauhoittava yrttitee, säännöllinen vrk-rytmi+päivärutiinit, huolipäiväkirjan kirjoittaminen. Lääkitys tarpeen mukaan.

Vierailija
10/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait diapamia? Itse en ole saanut vaikka 15 vuotta ahdistuksen kanssa kamppaillut.

Vierailija
11/11 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut apua. Ei pitäisi lukea ilmastouutisia, koska ne vain masentavat ja ahdistavat entisestään. Olen jopa miettinyt ennenaikaista lähtöäkin. Jotenkin tämä painostaminen ja moralisointi tekee pahaa. Haluan ostaa toisen puseron, mutta se ei käykkään kuluttaminen on väärin. Ehkä tein jo väärin kun ostin ensimmäisen ehkä tein väärin kun jo synnyin tähän maailmaan. Toivottavasti tähän maailmanhätään saadaan apua mahdollisimman pian, niin pääsen ehkä sitten omistakin tuskistani. Suomessa elää kaksi kansaa. Hyvin toimeentulevat ja vähäosaiset. Nämä kaksi kansaa elävät omissa kulplissaan eivätkä ymmärrä toisiaan. Hyvin toimee tulevat yrittävät kärvistellä ja vähentää omaa kulutustaan. Vähäosaiset taas pyrkivät nostamaan elintasoaan. Tämähän taas ei hyvin toimeentuleville käy vaan he tarttuvat ruoskaan jä käskevät vähäosaisia pysymään lestissän. Tasa-arvo on kuollut ja solidaarisuus kadonnut. Missä on sympatia, rakkaus ja ymmärrys? Jos nämä kaksi kuplaa eivät sulaudu toisiinsa ne joku päivä törmäävät ja syntyy sellainen räjähdys jota kukaan ei halua nähdä tai kokea. Näissä kahdessa kuplassa eletään eri tasolla ja erilailla ja erimaailmassa. Olen kyllä pyytänyt apua ahdistukseeni, mutta minulle on nairettu. Pahimmillaan sanottu että kiellän ilmaston muutoksen tai että en hyväksy ilmastonmuutosta ja ahdistus johtuu siitä. Pötypuhetta, minä kyllä tiedän mistä ahdistus johtuu enkä todellakaan kiellä ilmaston muutosta. Mutta silti ahdistukselleni vain nautetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän