Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listaa omat turn-offisi. Muut peukuttavat.

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen noista turn-off-keskusteluista. Listaa asiat itsessäsi, jotka pelkäät olevan muille turn-off. Muut peukuttavat.

ylös = ei ole turn-off

alas = on turn-off

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Miehet listaavat omia ominaisuuksiaan ja naiset alapeukuttavat. Naiset listaavat omia ominaisuuksiaan ja miehet yläpeukuttavat. Ja miehiä sanotaan pinnallisiksi :D

No eivätköhän kaikki jo nykyään voi sanoa että yhtä pinnallisia ne naiset ovat kuin miehetkin. Meitä on moneen lähtöön.

Tämän ja muidenkin av-keskustelujen perusteella naiset ovat ohittaneet miehet pinnallisuudessa jo kauan sitten.

Vierailija
42/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka aktiivisesti lukee ja kommentoi vauva-palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka aktiivisesti lukee ja kommentoi vauva-palstaa.

No nyt! Tämän äänestyksen haluan nähdä.

Vierailija
44/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava kroppa, kauniit kasvot.

Vierailija
45/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikuus tallella ja muutenkin täysin kokematon naisten kanssa

Mies 23

Vierailija
46/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo. Välillä ahdistun asioista, mutta enimmäkseen olen silti positiivinen ihminen. Matala koulutus varmaan karkottaa sekin osan. Krooninen sairaus, joka joko pysyy tällaisena lievänä ja oireettomana aina tai etenee dialyysiin ja elinsiirtoon vuosikymmenten päästä. 

Vierailija
47/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hyvin toimeen miesten kanssa. Osaan tarvittaessa "jätkäillä".

N44

Vierailija
48/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikamainen yli 30 v mies, 174 cm ~70 kg, siro ruumiinrakenne ja kapeahkot hartiat.

Vierailija
49/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiivisuus

Missä?

Hm elämässä ja arjessa, mutta ei sängyssä.

Vierailija
50/58 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
51/58 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja vahva nainen

Vierailija
52/58 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään (harvoin) pukeutua naisten vaatteisiin.

Mies oon

Vierailija
53/58 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "ota" naista seksissä määrätietoisesti. Ei vain tunnu luontevalta. Tykkään leikistä, kiusoittelusta ja erilaisista kokeiluista. Jonkin asteisia fetissejäkin on, tykkään palvoa sääriä/peppua, pidän siitä kun nainen dominoi ja erilaiset roolileikit kiehtovat.

Toivoisin rehellisiä peukutuksia tähän. Kaksi exää sanoivat että asia on ok, mutta alkoivat kuitenkin haluta sitä perusseksiä jossa mies ottaa "maskuliinisen" roolin. Se mikä on minulle kovaa ottamista ja rajua, on naisen mielestä hipsuttelua.

Hyvä ketju, näitä on vallan mielenkiintoista lukea.

Vierailija
54/58 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En "ota" naista seksissä määrätietoisesti. Ei vain tunnu luontevalta. Tykkään leikistä, kiusoittelusta ja erilaisista kokeiluista. Jonkin asteisia fetissejäkin on, tykkään palvoa sääriä/peppua, pidän siitä kun nainen dominoi ja erilaiset roolileikit kiehtovat.

Toivoisin rehellisiä peukutuksia tähän. Kaksi exää sanoivat että asia on ok, mutta alkoivat kuitenkin haluta sitä perusseksiä jossa mies ottaa "maskuliinisen" roolin. Se mikä on minulle kovaa ottamista ja rajua, on naisen mielestä hipsuttelua.

Minua tämä haittaisi vain, jos haluaisit aina pelkästään hellää ja hipsuttelevaa seksiä. Vaihtelu on parasta. Tykkään että välillä mies ottaa kunnoööa, välillä taas tykkään naisena dominoida. Roolileikit ja kinkyily on kivaa, sitten välillä ihan perusseksi.

Vierailija
55/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tämä haittaisi vain, jos haluaisit aina pelkästään hellää ja hipsuttelevaa seksiä. Vaihtelu on parasta. Tykkään että välillä mies ottaa kunnoööa, välillä taas tykkään naisena dominoida. Roolileikit ja kinkyily on kivaa, sitten välillä ihan perusseksi.

Joudut muuttamaan yläpeukun alapeukuksi.

Tuossahan jo kirjoittelin ettei naisen ottaminen rajusti luonnistu, ja että ainakin exien mielestä perusseksi oli hipsuttelua kun ei ollut riittävän kovaa menoa.

Tykkäsivät kyllä niistä muista jutuista, ei siinä. Mutta kaippa siten rajusti ottaminen katsotaan vähän kuin pakolliseksi ohjelmanumeroksi.

Vierailija
56/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn-off -sanaa käyttävät ihmiset ovat tönohv.

Vierailija
57/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut muuttamaan yläpeukun alapeukuksi.

Tuossahan jo kirjoittelin ettei naisen ottaminen rajusti luonnistu, ja että ainakin exien mielestä perusseksi oli hipsuttelua kun ei ollut riittävän kovaa menoa.

Tykkäsivät kyllä niistä muista jutuista, ei siinä. Mutta kaippa siten rajusti ottaminen katsotaan vähän kuin pakolliseksi ohjelmanumeroksi.

Ei se mikään ohjelmanumero ole, vaan kiihottymisen edellytys monille.

Vierailija
58/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen hyvin toimeen miesten kanssa. Osaan tarvittaessa "jätkäillä".

N44

Tämä on kiinnostava. Miksi alapeukkuja? Eikö nainen saa olla kaverillinen vai onko jätkämäisyys tossa se avainsana?