Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras äitienpäivälahja minun mielestäni on tänään ollut

Vierailija
14.05.2006 |

yhdessäolo lasten ja miehen kanssa. Mies aamulla säntäsi tekemään aamupalaa. Komensin takaisin petiin! Makoiltiin vaan ja pelleiltiin lasten kanssa.

Koska nyt välttämättä halusi jonkun lahjan antaa, niin pyysin tietyn kukan parvekkeelle, jonka olen sinne suunnitellut laittavani.

Illemmalla ajattelin, että jos pitkästä aikaa tilattaisiin pizzaa. Äitienpäivän tai sunnuntain tai vapaapäivän kunniaksi.

Aurinkoista sunnuntain jatkoa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna erityisesti, koska vauva syntyi viikko sitten ja tänään nautiskelen vielä " uutuudenviehätyksestä" .

Toinen lahja on se, että mies yrittää saada toukotyöt tänään valmiiksi, joten pääsee vihdoin viettämään isyyslomaa kotiin pellon sijasta. Tosin tämä äitienpäivä menee vielä pellolla, mutta minä saankin sitten tänään olla rauhassa kotona ja keskittyä itseeni (kun lapset nukkuvat).

Vierailija
2/4 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun poika 1v7kk tuli silittämään poskesta ja sanoi " äiti, ei nukuta" :) Tekee tämän kyllä joka aamu, mutta tänään se tuntui eirityisen suloiselta! Se että saan olla vaan äiti, niin sepä se riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi 2,5v. kailotti aamulla mun korvaan " Meillä on sulle isin kanssa yllätyspussi ja synttärikakku!" Olin siis käynyt aamulla vessassa ja mies oli sillä aikaa pojalle sanonut, että he menevät nyt sitä yllätystä järjestämään, ja poika muisti että olivat eilen pakanneet lahjakassiin mun lahjan ja kortit ja että kakku oli odottamassa jääkaapissa :)

Vierailija
4/4 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ne on terveitä ja isoja jo, ja että heidän isoäitinsäkin ovat terveitä ja elossa ja kaksi isoisoäitiäkin. Koko perheestäni siis iloitsen.

Tavaraa saan ostettua itse ja onhan noita synttäreitä ja hääpäiviä. Antoi mies lahjankin, ihan arvokkaankin, mutta enemmän arvostan näitä ihania ihmisiä ympärilläni.