Heittäkääs arvauksia mitä miettii mies joka ylläpitää suhdetta naiseen kuukausia mutta ei tee mitään yrityksiä muuta kuin ystävyyteen?
Tutustuttiin työyhteyksissä ja sattumalta löydettiin yhteinen kiinnostuksenkohde. Nyttemmin on käynyt niin että ollaan jo useamman kuukauden ajan juteltu päivittäin monin viestein ja nähtykin pari kertaa tämän kiinnostuksenkohteen tiimoita. Huomaan olevani hirvittävän kiinnostunut tuosta miehestä mutta onko hän? Tulee mieleen että ei kai kukaan viitsisi kirjoitella kuukausikaupalla vain jollekin ns. tuttavalle? Puhutaan melkein enemmän kaikkea muuta kuin tuosta yhteisestä jutusta.
Kommentit (57)
No miks te ette ite nytkäytä tilannetta eteenpäin? Taas pallo on miehellä ja mies vastuussa, koska nainen ei saa suutansa auki. Tilanne ei ilmeisesti kuitenkaan häiritse naista tarpeeksi, koska pakottavaa tarvetta edistää tilannetta ei juuri ole. Eli suomeksi: et ole riittävän kiinnostunut tai olet nössö.
Vierailija kirjoitti:
Olet varalla. Vikitelee toista naista ja pitää sinua odottamassa. Kiinnostuu sinusta vasta kun olet ykkösvaihtoehto. Samalla virittelee taustalla uutta kuvioita toisen naisen kanssa.
Kuulostaa aika erikoiselta että miehellä tarvis olla joku viritys jossain. Tällä on ainakin niin paljon töitä ja muuta elämää ettei aika riittäisi monen pyörittämiseen.
Minulla on vastaava miespuolinen kaveri, mutta itse en todellakaan tunne samoin häntä kohtaan. Joku aikaisempi puhui estyneestä persoonasta ja uskon että hänellä on sama ongelma. Pelkää pakkeja. Usein myös idealisoi naisia eikä näe näitä ihmisinä, mikä varmaan nostaa kynnystä. En oikein tiedä miten suhtautua tähän ja olen etenivissä määrin miettinyt että pitäisikö pistää kaveruus poikki ihan vain meidän kummankin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No miks te ette ite nytkäytä tilannetta eteenpäin? Taas pallo on miehellä ja mies vastuussa, koska nainen ei saa suutansa auki. Tilanne ei ilmeisesti kuitenkaan häiritse naista tarpeeksi, koska pakottavaa tarvetta edistää tilannetta ei juuri ole. Eli suomeksi: et ole riittävän kiinnostunut tai olet nössö.
No täytyy katsoa mitä tapahtuu kun seuraavan kerran nähdään.
Jos sua vaivaa, niin kysy suoraan, oman itsesi takia.
Näyttää että mies ei ole kiinnostunut.
Älä oleta äläkä luule mitään.
Kysymällä asia selviää.
Älä tulkitse ihmisiä.
Mies arkailee eikä uskalla tehdä aloitetta. Itselläkin joskus menee käsijarru päälle kun rupeaa pelkäämään pahinta.
M32
Vierailija kirjoitti:
Jos sua vaivaa, niin kysy suoraan, oman itsesi takia.
Näyttää että mies ei ole kiinnostunut.
Älä oleta äläkä luule mitään.Kysymällä asia selviää.
Älä tulkitse ihmisiä.
Olen aikaisemmissa suhteissa ollut itse se aktiivinen osapuoli, olisi kiva joskus toisin päinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi yksi syiden sikermä: estynyt persoonallisuus, ei osaa ilmaista tunteitaan, ei tunnista muiden kiinnostusta, pelkää että tulkitsee väärin sinun kiinnostuksesi, pelkää pakkeja. Nämä ovat saaneet minut viivyttelemään niin kauan, että naiset ovat ehtineet löytää jonkun toisen.
No itse en ainakaan ole mitenkään haku päällä että jonkun vain kenet tahansa nyt tarvitsisin. Varsinkin kun haluan vain hänet.
No mitä sitten jahkailet? Jos tiedät että haluat vain hänet niin tee asialle jotain. Mikään ei ole masentavampaa kuin nainen joka haluaa tietyn miehen, eikä tee asialle mitään, koska haluaa että mies on ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä jännä tilanne. Itselläni synkkasi hyvin erään miehen kanssa, kuukausikaupalla. Nähtiinkin aika usein. Tulkitsin että kiinnostusta olisi, mutta että hän on ujo. No asia ei edennyt minnekään. Itseäni alkoi vähän turhauttaa kun en tiennyt missä mennään, toisaalta vaikutti kiinnostuneelta, toisaalta nähtiin kavarimielellä. Kysyin kerran sitten suoraan ja hän loukkaantui. Mulle olisi käynyt ihan jatko kaverinakin, se olisi ollut täysin ok. Olin kyllä hänestä kiinnostunut, mutten mitenkään vielä hirmu ihastunut tai rakastunut. Hän jotenkin loukkaantui kun suhteen laatu ja asian laita selvitettiin.
Kävi ilmi myös pikkuhiljaa (yhteisiä tuttavia), että miehellä oli ollut useampikin tällainen suhde naiseen, että antaa ymmärtää, muttei sitten kuitenkaan. Jopa sellainen pikku "haaremi" oli kasassa. En tiedä mitä hänen päässään oikein liikkui? Uskon että hän ymmärsi, että nuo naiset olivat kiinnostuneet romanttisesti. Vaikutti muuten oikein mukavalta ja maanläheiseltä, mielenkiintoiselta rauhalliselta kaverilta. Viihtyi paljon itsekseen myös. Ehkei hänellä ollut ylipäätään sellaista kiinnostusta seurusteluun ja romantiikkaan, lämpimät flirttailevat kaverisuhteet oli tarpeeksi?
Saihan hän tietysti naisista, jotka olivat häneen ihastuneita, mukavaa seuraa. Seura olisi voinut kyllä olla vähemmän ihailevaa ja erilaista, jos naiset olisivat tienneet, ettei mies todella ole kiinnostunut mistään enemmästä. Mielestäni hän olisi reilusti voinut olla sitten kaverimielellä kaikin puolin. Outoa mun mielestä. Jotenkin jäi jännä fiilis tuollaisesta toiminnasta, en oikein ymmärtänyt.
.. Niin siis tuo mies kysyttäessä vastasi, että on vain kaverina kiinnostunut. Ja loukkaantuneena/vähän vihaisesti tokaisi että onko muka antanut ymmärtää jotakin muuta. Olisihan sitä voinut ihan ystävällisestikin vastata. Oltiin tosiaan kuitenkin jo ystävystytty ja puhuttu kaikenlaisista syvemmistäkin asioista. Ja kyllä, oli mielestäni antanut merkkejä myös muuhunkin kiinnostukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi yksi syiden sikermä: estynyt persoonallisuus, ei osaa ilmaista tunteitaan, ei tunnista muiden kiinnostusta, pelkää että tulkitsee väärin sinun kiinnostuksesi, pelkää pakkeja. Nämä ovat saaneet minut viivyttelemään niin kauan, että naiset ovat ehtineet löytää jonkun toisen.
No itse en ainakaan ole mitenkään haku päällä että jonkun vain kenet tahansa nyt tarvitsisin. Varsinkin kun haluan vain hänet.
No mitä sitten jahkailet? Jos tiedät että haluat vain hänet niin tee asialle jotain. Mikään ei ole masentavampaa kuin nainen joka haluaa tietyn miehen, eikä tee asialle mitään, koska haluaa että mies on ajatustenlukija.
No aikaisemmissa suhteissani juuri olen ollut se aktiivinen osapuoli, eikä niistä seurannut mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kiinnostunut, mutta haluan tuntea itseni halutuksi ja siksi odotan miehen aloitetta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä jännä tilanne. Itselläni synkkasi hyvin erään miehen kanssa, kuukausikaupalla. Nähtiinkin aika usein. Tulkitsin että kiinnostusta olisi, mutta että hän on ujo. No asia ei edennyt minnekään. Itseäni alkoi vähän turhauttaa kun en tiennyt missä mennään, toisaalta vaikutti kiinnostuneelta, toisaalta nähtiin kavarimielellä. Kysyin kerran sitten suoraan ja hän loukkaantui. Mulle olisi käynyt ihan jatko kaverinakin, se olisi ollut täysin ok. Olin kyllä hänestä kiinnostunut, mutten mitenkään vielä hirmu ihastunut tai rakastunut. Hän jotenkin loukkaantui kun suhteen laatu ja asian laita selvitettiin.
Kävi ilmi myös pikkuhiljaa (yhteisiä tuttavia), että miehellä oli ollut useampikin tällainen suhde naiseen, että antaa ymmärtää, muttei sitten kuitenkaan. Jopa sellainen pikku "haaremi" oli kasassa. En tiedä mitä hänen päässään oikein liikkui? Uskon että hän ymmärsi, että nuo naiset olivat kiinnostuneet romanttisesti. Vaikutti muuten oikein mukavalta ja maanläheiseltä, mielenkiintoiselta rauhalliselta kaverilta. Viihtyi paljon itsekseen myös. Ehkei hänellä ollut ylipäätään sellaista kiinnostusta seurusteluun ja romantiikkaan, lämpimät flirttailevat kaverisuhteet oli tarpeeksi?
Saihan hän tietysti naisista, jotka olivat häneen ihastuneita, mukavaa seuraa. Seura olisi voinut kyllä olla vähemmän ihailevaa ja erilaista, jos naiset olisivat tienneet, ettei mies todella ole kiinnostunut mistään enemmästä. Mielestäni hän olisi reilusti voinut olla sitten kaverimielellä kaikin puolin. Outoa mun mielestä. Jotenkin jäi jännä fiilis tuollaisesta toiminnasta, en oikein ymmärtänyt.
.. Niin siis tuo mies kysyttäessä vastasi, että on vain kaverina kiinnostunut. Ja loukkaantuneena/vähän vihaisesti tokaisi että onko muka antanut ymmärtää jotakin muuta. Olisihan sitä voinut ihan ystävällisestikin vastata. Oltiin tosiaan kuitenkin jo ystävystytty ja puhuttu kaikenlaisista syvemmistäkin asioista. Ja kyllä, oli mielestäni antanut merkkejä myös muuhunkin kiinnostukseen.
Luultavasti mies käyttäytyi kuten normaalistikin, mutta sinä huumassasi kuvittelit muuta. Tulkitsit miehen väärin ja nyt mies on ilkeä flirttaaja, joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Kyllähän siinä on vähän "mitä helvettiä" -fiilis, jos luulee toisen olevan ihan vaan kaveri, mutta sitten yht'äkkiä tunnustetaankin rakkautta ja lähetellään sydänhymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kiinnostunut, mutta haluan tuntea itseni halutuksi ja siksi odotan miehen aloitetta....
Ja miehet eivät saisi haluta vastaavaa?
No kysy, ap, että missä mennään? Eihän tuosta muuten saa selvää. Ja tule sitten kertomaan, mitä tapahtui!
Jos olet kiinnostunut, tee aloite! Ihan h-lvetin vanhanaikaista odottaa, että mies tekee aloitteen. Ja vielä kuukausia. Ei hyvää päivää! Ilmankos tässä maassa syntyvyys vähenee, kun ihmiset eivät enää uskalla edes lähestyä toisiaan. Minä olen nainen ja tehnyt elämässäni kaikki parisuhteeseen tai vähemmän vakavaan tapailuun johtaneet aloitteet. Sinkkuna olen ollut viimeksi joskus viime vuosikymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan tuntea tätä miehenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen tilanne. Olikohan tämä mies ihan 100 % hetero jos naiset eivät romanttisesti kuitenkaan kiinnostaneet? Tällä mun tyypillä ei kyllä oikein aika riittäisi mitään haaremia pitämään kasassa.
Itse asiassa mietin myös tuotakin vaihtoehtoa. Oli kyllä tullut ilmi hänen sanomisestaan, että periaatteessa olisi naisista kiinnostunut. Kerran oli kyllä yksi tilanne, missä hän käyttäytyi kuin olisi ollut eräästä miehestä ihastuksissaan, kun oli vähän huppelissa. En sitten tiedä, hankala arvailla tuollaista. huhua kuulin, että hänellä olisi ollut joskus kuitenkin tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
No kysy, ap, että missä mennään? Eihän tuosta muuten saa selvää. Ja tule sitten kertomaan, mitä tapahtui!
Ei me olla tutustuttu missään deittipalstalla missä voisikin alkaa kyselemään missä mennään vaan ollaan työyhteyksistä tuttuja. Ei tällaisessa tilanteessa oikein voi alkaa tivaamaan missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen tilanne. Olikohan tämä mies ihan 100 % hetero jos naiset eivät romanttisesti kuitenkaan kiinnostaneet? Tällä mun tyypillä ei kyllä oikein aika riittäisi mitään haaremia pitämään kasassa.
Itse asiassa mietin myös tuotakin vaihtoehtoa. Oli kyllä tullut ilmi hänen sanomisestaan, että periaatteessa olisi naisista kiinnostunut. Kerran oli kyllä yksi tilanne, missä hän käyttäytyi kuin olisi ollut eräästä miehestä ihastuksissaan, kun oli vähän huppelissa. En sitten tiedä, hankala arvailla tuollaista. huhua kuulin, että hänellä olisi ollut joskus kuitenkin tyttöystävä.
Selvä kaappihomo! Tyttöystävähuhu ei todista heteroutta...