Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti matkavarauksesta mun nimen - Enkö pääse mukaan?

Vierailija
07.01.2019 |

Olimme päättäneet, että lähdemme Espanjaan äkkilähdöllä ensiviikolla. Minä, 3 v kaksoset ja mies. Mies alkoi varata matkaa ja meille tuli sanaharkkaa miehen kanssa ja mies onnistui sössimään riidan yhteydessä varauksen. No, nyt ei ole sitten minun nimeäni. Mies sanoi ” haittaneeko tuo” Tuli sellainen olo, että tekikö mies tuon puoliksi tahallaan.
Mihin tästä pitäisi soittaa? Pääsenkö enää mukaan?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse.

Vierailija
2/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajattaren nimenkö se siihen laittoi? Jotainhan siihen on pitänyt nimeksi jokaiselle matkustajalle laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tasoa näihin provoihinkin. 

Vierailija
4/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vapaaviikon. Mies lähtee kaksosten kanssa. 

Vierailija
5/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, 2 riiviötä koneessa rääkymässä eli pilaamassa muiden ihmisten matkan. Iso HUOH. 

Vierailija
6/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on täydellistä, mies menee 3 v kaksosten kanssa reissuun ja sinä saat omaa aikaa! Varaa matka jonnekin ihan vaan itsellesi, missä olet aina halunnut käydä?

Vierailija
7/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastajattaren nimenkö se siihen laittoi? Jotainhan siihen on pitänyt nimeksi jokaiselle matkustajalle laittaa.

Niin, mutta ei ollut minun nimeä. Tietysti pitää laittaa, mutta eihän se järjestelmä tiedä, että onko meitä kolme vai neljä.

Ap

Vierailija
8/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulle ei ole matkaa varattuna ollenkaan. Et siis pääse mukaan ellet varaa matkaa myös itsellesi.

Tosin Porvoostahan tässä taidetaan olla lähdössä....

Vierailija
9/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään pääse mukaan, jos sinun nimeäsi ei näy varauksessa. Onko varaus nyt yhdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle vai kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle? Kuka se toinen aikuinen on jälkimmäisessä tapauksessa? Soittakaa matkatoimiston tms. asiakaspalveluun ja selvittäkää tilanne. Nimen lisääminen / vaihtaminen voi maksaa jotain.

Vierailija
10/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi menet häiritsemään miestä joka tekee matkavarausta? Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

Vierailija
11/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on täydellistä, mies menee 3 v kaksosten kanssa reissuun ja sinä saat omaa aikaa! Varaa matka jonnekin ihan vaan itsellesi, missä olet aina halunnut käydä?

No kyllä minä tahdon mukaan.

Ap

Vierailija
12/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa sä oma äkkilähtö jonnekin muualle ja nauti ihanasta viikosta ilman ukkoa ja ipanoita. Tee mitä huvittaa, mene vaikka sukelluskurssille tai hyppää laskuvarjohyppy. Ei huolta nukkuma-ajoista tai nälkää kitisevistä mukuloista.

Vierailija
13/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit huoletta mennä lähtöaamuna Porvoon kansainväliselle lentokentälle ja pyytää lähtöselvitysvirkailijaa lisäämään nimesi varaukseen. Ei ole mikään ongelma.

Vierailija
14/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä tahdon mukaan.

Ap

ET PÄÄSE!!!! HHAHAHAHAHAHAHA

Vierailija
15/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa sä oma äkkilähtö jonnekin muualle ja nauti ihanasta viikosta ilman ukkoa ja ipanoita. Tee mitä huvittaa, mene vaikka sukelluskurssille tai hyppää laskuvarjohyppy. Ei huolta nukkuma-ajoista tai nälkää kitisevistä mukuloista.

Mies sanoi, että jossen pääse mukaan, niin kaksoset jäävät minun kanssani kotiin. Se nyt ei ainakaan ole lomaa.

Ap

Vierailija
16/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee yksin. Tottakai sinä jäät lapsien kanssa kotiin. Olet äiti ja entinen imettäjä

Vierailija
17/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että jossen pääse mukaan, niin kaksoset jäävät minun kanssani kotiin. Se nyt ei ainakaan ole lomaa.

Ap

Sanot miehelle että ei käy, jos lapsien nimet on sinne varaukseen kirjoitettu, niin mies ottaa lapset tietysti mukaansa.

Vierailija
18/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikea pattitilanne Porvoossa.

Vierailija
19/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole porvoolainen perhe niin täytyy sanoa että uskomattoman hölmöjä jotkut ovat.

Ei se ole mikään yksi varaus jolla pääsee koko perhe henkilöiden lukumäärästä riippumatta vaan jokaiselle varataan oma matka. Vaikka olisivatkin samassa varauksessa. Näkeehän sen jo hinnastakin onko siinä 1 vai 2 aikuista!

Vierailija
20/41 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanot miehelle että ei käy, jos lapsien nimet on sinne varaukseen kirjoitettu, niin mies ottaa lapset tietysti mukaansa.

Ei mies ota

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme