Onko Janne Kataja nyt Suomen kuumin sinkkumies?
Kommentit (17)
Veikkaan, että seuraava on joku 19 vuotias kaunotar. Tyyliin: Juha Perälä, Samu Haber, Redrama, Lenni-Kalle Taipale, Duudson Jukka, Jethro..
Onhan se, ylivoimaisesti kuumin. Täällä setämieskin jo lämpeni.
t: Martti 63
Tekeekö Janne itse tänne aloituksia? Miten on, oletko omasta mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
On se.
T. Marko 42v
Jaa sä oot myös Bi!
Nainen vastaa: ei ole. Pidän virkapuvussa enemmän😛
Ei ole, vaikka tuleen sytytettäisiin. Kataja kyllä palaa kivasti rätisten.
Ei ole, vaan valtakunnan virallinen metrinmitta nyt kun Arvo Ylppökin kuoli.
saattaisi ollakin, vaan ei ole. Pidin häntä joskus hauskana ja mukavana tyyppinä, mutta olen useammaltakin taholta saanut kuulla, että tosielämässä ei ollenkaan hauska, vaan pikemminkin pas*****mainen jätkä. Hauskuus ja huumorintaju ovat puoleensavetäviä ominaisuuksia sukupuolesta riippumatta. Joten se siitä. Olen pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
saattaisi ollakin, vaan ei ole. Pidin häntä joskus hauskana ja mukavana tyyppinä, mutta olen useammaltakin taholta saanut kuulla, että tosielämässä ei ollenkaan hauska, vaan pikemminkin pas*****mainen jätkä. Hauskuus ja huumorintaju ovat puoleensavetäviä ominaisuuksia sukupuolesta riippumatta. Joten se siitä. Olen pettynyt.
Vaikea uskoa
Olen nähnyt kerran lehdessä jonkun nuoruudenkuvan, jossa oli Janne Kataja ja Aku Hirviniemi. Janne oli siinä oikein hyvännäköinen. Jos hän saisi tuon pyylevyyden karistettua, niin voisi olla vieläkin.
No duoda duoda: ei se sitten ole Janne, mikäli Eero Milonoffkin on sinkku. Ovat muuten ihan saman ikäisiä.
Miten niin kuumin ? ! No ei tod.ole. Lyhyt lihava keski-ikäinen äijä ! Ei sytytä yhtään, ei siis tippaakaan.
Sen erostahan on jo aikaa. Eiköhän sillä ole jo kohta joku, oli nimittäin jo antanut haastattelun jossa julisti ettei halua missään nimessä mitään parisuhdetta. Niin on tapana tehdä 5 min ennen uuden suhteen aloittamista.