Olisi niin kiva kokata jollekin
Tein herkkuruokaa ja katoin nätisti. Laitoin kynttilät palamaan ja otin lasin viiniä. Ruoka maistui hyvältä, mutta ei ole sama jos saisi jonkun kanssa jakaa aterian 💔
Kommentit (12)
M kirjoitti:
Täällä olisi mies kenelle kelpaisi, nyt poika järsii kuivaa ruisleipää ja itse syön mysliä jugurtin kanssa.
kiitos ajatuksistasi, itse laitoin uunilohta
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Täällä olisi mies kenelle kelpaisi, nyt poika järsii kuivaa ruisleipää ja itse syön mysliä jugurtin kanssa.
Kelpaisi👍
Oletko nainen, minkä ikäinen ja mistä?
Muistan kuun teiiin naisten kanssa ruokaaa jouduiin 5 eurolla ostaa oliiviölyä.
Muistan kuun teiiin naisten kanssa ruokaaa jouduiin 5 eurolla ostaa oliiviölyä.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kelpaisi👍
Oletko nainen, minkä ikäinen ja mistä?
Karvainen karju Lohjalta, mistäpäin sinä olet? Voin tulla tänään veåielä köymäön.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kelpaisi👍
Oletko nainen, minkä ikäinen ja mistä?Karvainen karju Lohjalta, mistäpäin sinä olet? Voin tulla tänään veåielä köymäön.
Riittävä kaukana, et ehdi tänne tämän vuorokauden aikana💪.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Kelpaisi👍
Oletko nainen, minkä ikäinen ja mistä?Karvainen karju Lohjalta, mistäpäin sinä olet? Voin tulla tänään veåielä köymäön.
No nyt on romantiikkaa ilmassa ❤️
Nyt voisi vielää tulla syömäään kun leukaluu pelittää. Kohta ei kun joutuu moottorisahalla vetäää pään halkii.
Tuu meille, odotan sitä aikaa kun ei tarvitse kokata kellekkään.
Täällä nälkäinen mies ja kaksi teini poikaa 15 ja 17v. Saat kokata niin paljon kun haluat ja tiskikone pyörii kaksi kertaa päivässä.
Minä kilttinämiehenä olen täällä nälissäni koska ei ole naista.