Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko itsekkääksi oppia?

Vierailija
06.01.2019 |

Kärsin oikeasti liiasta solidaarisuudesta, kilpailuhaluttomuudesta ja empatiasta. Olen kokoajan valmis uhraamaan itseni muiden puolesta ja se on ajanut minut tilanteeseen jossa pidän itseäni vain muita huonompana niin, etten ole edes onnistunut työllistymään. Olen täysin pysähdyksissä, eikä elämäni ole liikkeellä mihinkään suuntaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uhriutumine ja hanki elämä ääliö.

Vierailija
2/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii varmaan paljon harjoitusta. Mä huomaan aina vasta jälkikäteen, että ei olis kannattanut joustaa vaan pitää puolensa. Se vaan tulee luonnostaan se miellyttäminen :/

Vierailija
4/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Minulle kerran tarjottiin työtä, parempaa kuin nykyinen, mutta en ottanut työpaikkaa vastaan koska katsoin että se on pois sellaiselta joka on minua parempi ja tarvitsee sitä työtä minua enemmän.

Vierailija
5/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen oppii. Itse olin toivoton tapaus. Kun tekee sellaisen teon itseään varten, joka ennen vaati ajattelun ostan pitsan kaikille, että voin ostaa itselleni. Sitä huomaa, ettei se maailmaa mullistanutkaan. Ja kun muut huomaavat sen, hyväksi käyttö vähenee jos sellaista on ollut.

Vierailija
6/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Vierailija
7/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itse olen kyynistyt ja kyllästynyt ihmisiin. Sen myötä vuorovaikutus muiden kanssa on vähentynyt, jolloin ei myöskään tule yhtä paljon paineita joustaa kaikessa.

Vierailija
8/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin oikeasti liiasta solidaarisuudesta, kilpailuhaluttomuudesta ja empatiasta. Olen kokoajan valmis uhraamaan itseni muiden puolesta ja se on ajanut minut tilanteeseen jossa pidän itseäni vain muita huonompana niin, etten ole edes onnistunut työllistymään. Olen täysin pysähdyksissä, eikä elämäni ole liikkeellä mihinkään suuntaa.

Kissan viikset. Jos olisit oikasti solidaarinen ja empaattinen ja haluaisit olla muille hyödyksi vaikka uhrautuen, hankkiutuisit sellaisiin asemiin ja tekisit töitä, joissa sinusta olisi hyötyä. Silloin voisit oikeasti toteuttaa empaattisuuttasi ja solidaarisuuttasi. Oikeasti sä olet nyt vain laiska marttyyri.

Vierailija
9/9 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan viikset. Jos olisit oikasti solidaarinen ja empaattinen ja haluaisit olla muille hyödyksi vaikka uhrautuen, hankkiutuisit sellaisiin asemiin ja tekisit töitä, joissa sinusta olisi hyötyä. Silloin voisit oikeasti toteuttaa empaattisuuttasi ja solidaarisuuttasi. Oikeasti sä olet nyt vain laiska marttyyri.

En ole ap. Yritin tuota, mutta pieleen meni erinäisten syiden takia. Pyrkimys oli silti tuo nuoresta asti.