Mun exä "rikkoi" minut
Mulla on ikävä ongelma.
En koskaan ollut saanut orgasmia miehen kanssa ennen kuin tapasin exäni. Hän osui heti ensimmäisellä kerralla ja seksielämämme oli ensimmäiseen lapseemme asti verratonta. Lapsen tulon jälkeen tilanne muuttui, lähinnä henkinen yhteytemme katosi, samalla katosivat seksihaluni ja orgasmini. Sain tuossa vaiheessa orgasmeja kaalimadolla ja omin käsin.
Sitten tapahtui jotain. Olimme mieheni kanssa sängyssä, hän aloitti esileikin, jollaista en ollut koskaan ennen kokenut. Hitaasti hän herätteli minut hurmokseen. Sain orgasmin, joka meni koko ruumiin läpi, tajunta tuntui räjähtäneen. Itkin orgasmin voimasta.
Tästä tuli sitten meidän uusi normaali. Tajunnanräjäyttäminen sai seksielämämme uuteen kukoistukseen ja elämän vaikeudet taas väistyivät. Orgasmit tuntuivat peittävän alleen kovin paljon muuta.
Kestin taas muutamia vuosia. Menetin kaiken, myös oman kehoni kokonaan hänelle. En enää saanut orgasmeja omin käsin, mutta hänen kanssaan lähes poikkeuksetta. Muut asiat kuormittivat edelleen ja lopulta sain tarpeekseni. 17 vuoden yhteiselo päättyi kolme vuotta sitten.
Keräilin itseäni melko kauan ennen kuin ryhdyin seurustelemaan. Seurustelu sujui. Oli kivaa, kun oli toinen, joka välitti. Rakastelu ei ollut. Yritin opettaa ja lopulta kumpikin turhautui. Tukahdutin jutun omalla vaativuudellani ja tajunnanräjäyttäminen kaatoi suhteen.
En saa edelleenkään kunnollista orgasmia. Joskus tuntuu, että tyytyisin edes pieneen. Kihelmöintiä saan aikaan ja kiihottumisen, mutta lopputulos on voimaton.
Exä nauttii tilanteestani. Kaikki olisi hänen käsissään. Mutta en aio antaa sille kokovartalokyrvälle sitä tyydytystä, että pyytäisin. Mitä minä teen?
Kommentit (7)
mitäs sitä enää itket vain lopputulos ratkaisee ja eikös juha perälä kin sanonut että jokainen hoitakoon omat orkasminsa itse
Exän rikkoma kirjoitti:
Mulla on ikävä ongelma.
En koskaan ollut saanut orgasmia miehen kanssa ennen kuin tapasin exäni.
Sitten tapahtui jotain. Olimme mieheni kanssa sängyssä, hän aloitti esileikin, jollaista en ollut koskaan ennen kokenut. Hitaasti hän herätteli minut hurmokseen. Sain orgasmin, joka meni koko ruumiin läpi, tajunta tuntui räjähtäneen. Itkin orgasmin voimasta.
Tästä tuli sitten meidän uusi normaali. Tajunnanräjäyttäminen sai seksielämämme uuteen kukoistukseen ja elämän vaikeudet taas väistyivät. Orgasmit tuntuivat peittävän alleen kovin paljon muuta.
Kestin taas muutamia vuosia. Menetin kaiken, myös oman kehoni kokonaan hänelle. En enää saanut orgasmeja omin käsin, mutta hänen kanssaan lähes poikkeuksetta.
Vaimollani oli vähän sama ongelma. Ei ollut saanut exien kanssa, mutta minä löysin ja sain avattua panoran lippaa. Häneltä lähti orkkut lapasisista. Ei ollut itse saanut orkkuja omin käsin ennen eikä jälkeen. Hallinta ollut minulla. Vaimollani on vain toisenlainen tilanne, hän saa niitä yhtä edelleen.
Mutta vaimoni ei ole ainut, joka niistä tajunnan räjäyttävistä orkuista jäi riippuvaiseksi. Mikään ei ole miehelle niin hienoa kuin saattaa nainen siihen tilaan ja nauttia sen voimasta myös itse. Olemme siten molemmat noista riippuvaisia.
No kerros nyt sitten, mikä se exän erikoistaito oikein oli? Kätevä käsistään? Taitava nuolemaan? Hyvä panemaan? Vai joku yhdistelmä? Vai mikä sai nautinnon räjähtämään?
Exän rikkoma kirjoitti:
Mulla on ikävä ongelma.
En koskaan ollut saanut orgasmia miehen kanssa ennen kuin tapasin exäni. Hän osui heti ensimmäisellä kerralla ja seksielämämme oli ensimmäiseen lapseemme asti verratonta. Lapsen tulon jälkeen tilanne muuttui, lähinnä henkinen yhteytemme katosi, samalla katosivat seksihaluni ja orgasmini. Sain tuossa vaiheessa orgasmeja kaalimadolla ja omin käsin.
Kestin taas muutamia vuosia. Menetin kaiken, myös oman kehoni kokonaan hänelle. En enää saanut orgasmeja omin käsin, mutta hänen kanssaan lähes poikkeuksetta. Muut asiat kuormittivat edelleen ja lopulta sain tarpeekseni. 17 vuoden yhteiselo päättyi kolme vuotta sitten.
Keräilin itseäni melko kauan ennen kuin ryhdyin seurustelemaan. Seurustelu sujui. Oli kivaa, kun oli toinen, joka välitti. Rakastelu ei ollut. Yritin opettaa ja lopulta kumpikin turhautui. Tukahdutin jutun omalla vaativuudellani ja tajunnanräjäyttäminen kaatoi suhteen.
En saa edelleenkään kunnollista orgasmia. Joskus tuntuu, että tyytyisin edes pieneen. Kihelmöintiä saan aikaan ja kiihottumisen, mutta lopputulos on voimaton.
Exä nauttii tilanteestani. Kaikki olisi hänen käsissään. Mutta en aio antaa sille kokovartalokyrvälle sitä tyydytystä, että pyytäisin. Mitä minä teen?
Kyllä varmasti löytyy semmonen kenenkanssa se toimii, eikä välttämättä tarvi ees ohjata.
Joillain taas homma on hankalaa nimenomaan "pään" takia (masennus yms), mutta kun pääsee fyysiseen puoleen niin itse joutu vähän olemaan kateellinen kun toinen räjähti ihan järkyttävällä voimalla.
Kylläpä oli omitunen aloitus.
Aivan kuin mies/miehet olisivat yksinomaan vastuussa AP:n seksuaalisuudesta.
Tottahan seksin tyydyttävyys riippuu kumppanista, mutta ei yleensä tuolla mittakaavalla. Että joko ei tule millään tai sitten itketään orgasmin kourissa ja muu elämä painuu orgasmien alle, menetetään kosketus omaan kehoonsa miehen vuoksi ja exää kohtaan tunnetaan hyvän seksin vuoksi katkeruutta, uudet suhteet pilataan seksiongelman takia.
Taitaisi olla seksuaaliterapian paikka - sen verran tunnepitoiselta, erikoiselta ja ailahtelevalta vaikuttaa aloittajan suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteensa.
N49
Ei ole omituista. Hyvässä seksissä sielunkumppanuus nostaa seksin henkisesti toisiin sfääreihin. Silloin henkinen yhtyminen on se joka järjen vie. Naiminen tai suuseksin antaminen on vain väline. Jos miehelläkin parin minuutin naimisen jälkeen pulssi nousee kahteen sataan ja äly lähtee kiertoradalle orkun tullessa, niin se on henkinen orkku enemmän kuin fyysinen. Sama juttu naisilla rakastelleessa. Järjen multa veit, kertoo jo laulukin.
PS. Olen ihan varma, että exä opiskeli asiaa jonkun toisen kanssa. Tuo muutos tuli ihan yllättäen ja tilanteessa, jossa suhteessamme oli ollut kuukausien kuiva kausi. Ex ei seksittömyydestä valittanut, tuntui tyytyneen ja odottavan kärsivällisesti.
Ei hän koskaan suhdetta ole myöntänyt, vaikka myöhemmin jäi pettämisestä kiinni. Itse olin kiukuissani, koska olin varma, että opettaja oli jossain. Mutta kai minä tyydyin siihen, että koko juttu tuntui koituvan omaksi ilokseni.