Jos saisit robotin jolle voisit ohjelmoida 3 kotityötä mitkä ne olisivat?
Eli saa olla vaikka 10 nenkin kunhan kerrotte mitä teettäisitte tuolla robotilla (jos se osaisi mitä vaan )
Kommentit (41)
Etsiä parit sukkiin. Viedä roskat, järjestellä lelut.
Vierailija kirjoitti:
Robottttiruohonlikkkuri, robottti imuri ja pikapesukokonee.
Esilämmityys vastuksillle.
Vierailija kirjoitti:
10 nenkin
AV-ketjujen oikoluvun sekä viestejä vastaanotettaessa että lähettäessä. Suosittelen sinulle samaa.
Vessojen pesu, imurointi, kaappien siivous, siinä olennaiset.
Imuri, lattioden pesu ja pölyjen pyyhkiminen.
Robotti-imureitahan on jo, mutta käsittääkseni ne toimivat edelleen aika huonosti tällaisessa asunnossa kuin mulla, joka on täynnä mattoja, huonekalujen jalkoja ja pikku nurkkia huonekalujen välissä.
Kokkays, hanskaus ja siivous eli samat kuin kriteerit kuin vaimolla.
Vierailija kirjoitti:
Oho
Seksi, seksi ja seksi, eli samat kriteerit kuin vaimolla.
Tavaroiden järjestely/paikoilleen vienti, ruuan laitto (arkena, viikonloppuisin laitan mielelläni itse), lasten kuskaaminen harrastuksiin; samalla reissulla robotti voisi käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai sä haluuut jotain tasalaatusta kuraa vai?
Siivous, roskien vieminen ja tyttöystävänä oleminen
Pyykin lajittelu ja kaappeihin vienti.
Siivoaminen, astioiden peseminen ja pyykin peseminen.
Näistä kootaan ne kovimmat toiveet.
Siivous (koko kodin) ja eräänlainen järjestelijä siis erilaisille tavaroille ja roskille näyttää olevan kärjessä ja pesupuoli.
Ruuanlaitto. Postin hakeminen. (Postiuudistuksen myötä laatikko siirretty puolen kilometrin päähän ja posti tulee iltamyöhään, en uskalla hakea sitä pimeässä yksin.) Ikkunoiden pesu. Lumityöt. Nurmikon leikkuu.
Kodin vartiointi ja tarvittaessa puolustaminen. Eläinvahti.
Tiski- ja pyykkikoneen täyttö+tyhjennys, kylpyhuoneen, saunan ja lauteiden pesu, ikkunoiden pesu.
Näin joskus videon neljällä raajalla kulkevasta robotista jolta jo miltei onnistuikin kaikki nuo tehtävät, mutta se oli vielä kokeiluasteella. Pyykkejä ei osannut lajitella, ja tunnisti likaisiksi astioiksi mm. kukkapurkit ja koriste-esineetkin, mutta ikkunanpesu siltä sujui jo hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tavaroiden järjestely/paikoilleen vienti, ruuan laitto (arkena, viikonloppuisin laitan mielelläni itse), lasten kuskaaminen harrastuksiin; samalla reissulla robotti voisi käydä kaupassa.
Sitten täytyyy organisoida. Ihhmisen hermostooo toimii erilaillla kun se ennakoi tulevaaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä haluuut jotain tasalaatusta kuraa vai?
Eikäku ei mun ohjelmoitu seksiorjaropokoppi tee mitään tasalaatusta kuraa niikusu
Robottttiruohonlikkkuri, robottti imuri ja pikapesukokonee.