Eturauhanen
Kiihottaako miestä kun lääkäri tutkii eturaihauhasta
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Kerran tuli erektio tutkimuksen aikana. Onneksi potilas ei huomannut mitään.
Minä luulen, että monella urologilla seisoo, kun ne rassailee äijien perseitä! Mieluummin naisen tutkittavaksi kuin miehen, jos vaan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Torstaina eturauhastutkimukseen. Eka kerta ja jännittää. Jännittää myös tekeekö sen mies vai naislääkäri
Kai sä nyt tiedät kenelle olet ajan varannut?
Ei tuntunut kiihottavalta. Ei oikeastaan muuta kun inhottavalta.
itseä ei kiihottanut, mutta vaimo oli mukana ja sanoi kiihottuvansa kun katseli toimenpidettä
Katsoiko vaimosi siis vieressä kun lääkäri tunnusteli eturauhasesi? Oliko mies vai naislääkäri?
Ei naislääkärit ymmärrä mitään eturauhasen tutkimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei naislääkärit ymmärrä mitään eturauhasen tutkimisesta.
Trollihan tämä, mutta kysytään silti, että millä tavalla miehelle ilmestyy se parempi tieto ja taito eturauhasen tutkimisesta? Ja nimenomaan lääketieteellisestä tutkimisesta, eikä pelkästä ropeltamisesta?
Sivumennen sanoen mut alapäätutkimuksen ammattitaidollaan kaikkein parhaiten vakuuttanut lääkäri oli keskussairaalan urologi, sellainen viisikymppinen nainen. Hän teki mulle rakon tähystyksen ja kommentoi myös eturauhasen, kun sehän tulee siinä matkan varrella vastaan. Erinomainen lääkäri.
Ja ketjun alkuperäiseen kysymykseen, ei, ei kiihottanut, vaikka kyseinen lekuri oli vieläpä oikein mukava, hauskannäköinen ja timmissä kunnossa, ja pari muutakin naista siinä oli vehkeitäni pesemässä ja pitelemässä.
Meikäläisen, M68, pissaletkut meni sopimattoman lääkityksen syystä aivan rempalleen. Pissa ei tahtonut tullut, ja kun tuli istualtaan viimein niin valui hitaasti ja letkuja särki vietävästi. Pissähätä alkoi valveilla oloaikana yht'äkkiä ja oli noloa kun tilanteen takia piti kiirehtiä kesken kokouksesta (vast) pois. Piti olla Tenat käytössä jos ei heti ehdi Prisman takahyllyiltä ostoskeskuksen vessaan.
Ilmoitin lääkärille että nyt lopetan tuon lääkityksen. Letkuissa ei enää särkyä ja virtsaaminen muuten onnistuu OK mutta hätä edelleen alkaa nopeasti.
Sinänsä kun illalla käyn pissalla noin 22 ja menee nukkumaan niin ei ongelmaa nukkua 8-10 tuntia ilman WC-käyntiä joten ilmeisesti jonkinlaista arkuutta on jäänyt rakkoon.
viime viikolla lääkäri tutki työnsi sormensa hanuriini ,ei tuntunut pahalta kun oli lämmintä liukastetta tarpeeksi, vaimo oli mukana kun olen huono liikkumaan. hän kertoi jälkeenpäin kiihottuvansa kun katseli vierestä nais lääkärintouhuja
Olis kyllä kiihottavaa kun lääkäri työntää sormen perseeseen ja vaimo tai hoitaja tai vaikka molemmat katsoo vieressä.
Kerran tuli erektio tutkimuksen aikana. Onneksi potilas ei huomannut mitään.