Mikä siinä Marimekon kangasostoskassissa on niin hienoa?
Hintaa sillä ole ku 10€, joten ei ole mikään ”Apple” statusjuttu, mutta samaan aikaan kellään ei s-marketin, henkkamaukan tai edes alkon ostoskassia käytössä normi laukun sijaan.
Kommentit (46)
Jollain someturhakkeella ollut, ja muut marsut matkii?
Eikö se ollut ensin vaikeammin saatava? Sellainen yleensä tekee halutummaksi.
Joku myi sellaista kirpparilla hintaan 25 e.
Vierailija kirjoitti:
Näkemättä kassia väittäisin kuitenkin sen olevan nätimpi kuin jonkin ääs marketin rääsypussin.
Ihmettelen suuresti jos et ole muka nähnyt, kun tartte mennä kun keskustaan niin heti näkee ainakin viisi.
Malli täysin sama kuin kilpailijoilla ja teksti Marimekko luonnollisesti katke on päällekkäin Mari-mekko. Ei mitään sen hienompaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin just aikeissa kirjoittaa saman. Ollaan ilmeisesti läyty samalla kirpparilla ja oli virlä likainen.
Koska sitä kantamalla voi tuntea itsensä hipsteriksi. Sitten vaan flowhun kassin kanssa ens elokuussa - paitsi että sitten on varmaan jo uudet hipsterien luottokamppeet ja 25 euron kangasretale onko niin last season... o_O
Vierailija kirjoitti:
Koska sitä kantamalla voi tuntea itsensä hipsteriksi. Sitten vaan flowhun kassin kanssa ens elokuussa - paitsi että sitten on varmaan jo uudet hipsterien luottokamppeet ja 25 euron kangasretale onko niin last season... o_O
Tullut niin mainstreamiä, että elämäntapa hipsterit on jo heittäneet keväällä roskiin jo.
Vierailija kirjoitti:
Haha asun sörnäisten metroaseman vieressä ja aloin viime flow:n aikana laskeskelemaan parvekkeelta kuinka noin joka neljännellä naisella oli juuri tuo marimekon kangaskassi kannossa. Todella omaperäistä :D
Vierailija kirjoitti:
Tsekatkaa tori.fi, siellä jotku pyytää 35-40. Uusista toki, mutta kuitenkin hirveä hinta kaupanpäälliseksi tulleesta kassista.
Olen ollut huomaavinani, että tuo hassu kassivillitys on kyllä jo vähän hiipumaan päin.
Nuorilla on nykyään Makian-kangaskassit, mammojen tietoisuuteen ne tulevat joskus 2025.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekatkaa tori.fi, siellä jotku pyytää 35-40. Uusista toki, mutta kuitenkin hirveä hinta kaupanpäälliseksi tulleesta kassista.
Olen ollut huomaavinani, että tuo hassu kassivillitys on kyllä jo vähän hiipumaan päin.
Nyt kun katsoin niin pyytää joku siellä jopa 50€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha asun sörnäisten metroaseman vieressä ja aloin viime flow:n aikana laskeskelemaan parvekkeelta kuinka noin joka neljännellä naisella oli juuri tuo marimekon kangaskassi kannossa. Todella omaperäistä :D
Trendituotteita on tietenkin ennenkin ollut, mutta osaako kukaan mainita mitään sellaista tuotetta joka olisi esimerkiksi jossain vaiheessa löytynyt 25% miehistä? Vai onko trendien perässä ravaaminen sokean sopulilauman tapaan enemmän naisten aluetta?
Olen saanut kaikki marikangaskassit kaupanpäällisiksi. Ei niissä mitään hienoa ole, hyviä kauppakassejajotka mahtuu toisen kassin sisään.
Jotkut todella luulee, että Marimekko on joku status :-)
Vierailija kirjoitti:
Hintaa sillä ole ku 10€, joten ei ole mikään ”Apple” statusjuttu, mutta samaan aikaan kellään ei s-marketin, henkkamaukan tai edes alkon ostoskassia käytössä normi laukun sijaan.
Käynti optikolla vois auttaa. Itse käytän mm. Alkon, Ässän, Lidlin sekä Carrefourin kestokasseja.Marimekon kassia ei ole tullut hommattua eikä edes harkittua.
Heh, minulla tuo kassi. On normaalia kangaskassia isompi, joten käy hyvin pullokassista. En kyllä ymmärtä, miksi teitä näin kovasti harmittaa, että jotkut käyttävät sitä jokapäiväisessä elämässä? Suomalainen yritys eikä aiheuta nivelvaivoja.
Mä ihmettelen ettei muut firmat ole tajunneet kassin ideaa, mikä on sen koko. Se on paljon tilavampi kuin normi kangaskauppakassi, joten siihen saa paljon paremmin vaikka kauppaostokset, kirjaston kirjat, varavillatakin, rantapyyhkeen tms. Hankkisin vastaavan k-supermarket -painatuksellakin jos sellaisia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trendituotteita on tietenkin ennenkin ollut, mutta osaako kukaan mainita mitään sellaista tuotetta joka olisi esimerkiksi jossain vaiheessa löytynyt 25% miehistä? Vai onko trendien perässä ravaaminen sokean sopulilauman tapaan enemmän naisten aluetta?
Niken lenkkarit? Kyllähän näitä on.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut todella luulee, että Marimekko on joku status :-)
Ei, vaan laukkua käytetään ironisesti, Marimekkohan on keski-ikäisten merkki.
Näkemättä kassia väittäisin kuitenkin sen olevan nätimpi kuin jonkin ääs marketin rääsypussin.