Harmittaa, että jätin lahjani käyttämättä
Ainenumero oli 10. Kaikki vuodet olen taitoani työstänyt. Silti en uskalla astua julkisuuteen, sillä luulen kiusaajien yhä painavan minut alas ja vielä alemmas. Pitäisikö yrittää nimettömänä? Vai onko liian myöhäistä omien unelmien toteuttamiseen?
Kommentit (10)
Tarkoitatko kirjoittamista? Kirjoita blogia.
Koetko olevasi kirjallisesti lahjakas? Tein tämän päätelmän, koska kerrot "ainenumerosi" (?) olleen 10.
Kehity vielä ainakin tekstin selkeydessä - ja sitten vain kovaa työtä. Kyllä se siitä. Tiedän henkilöitä, jotka ovat julkaisseet omia tekstejään vasta eläkeiässä.
Munkin mielestä kirjoittaminen on kivaa. Toki sun kannattaa kirjoittaa, jos siltä tuntuu, vaikka täällä palstalla heti lytättäisiin, vaikka eihän kukaan täällä edes sua tunne. Minkätyylistä tekstiä haluaisit kirjoittaa?
Itse kirjoitan jonkun verran satuja, kun lapsi on vielä pieni. ❤️
Ei pahalla mutta jos kyse on äidinkielen ainekirjoituksesta, niin kelläpä tytöllä se ei olisi 9 tai 10 ollut 80- ja 90-luvuilla.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä kirjoittaminen on kivaa. Toki sun kannattaa kirjoittaa, jos siltä tuntuu, vaikka täällä palstalla heti lytättäisiin, vaikka eihän kukaan täällä edes sua tunne. Minkätyylistä tekstiä haluaisit kirjoittaa?
Itse kirjoitan jonkun verran satuja, kun lapsi on vielä pieni. ❤️
Jatkan:
Kirjoittaa voi melkeinpä mitä vain: blogia, kirjaa, lyhyitä kirjoituksia, runoja yms.
Kuvakollaasienkin tekeminen on kivaa. Samalla kehittyy kuin huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitan jonkun verran satuja, kun lapsi on vielä pieni. ❤️Jatkan:
Kirjoittaa voi melkeinpä mitä vain: blogia, kirjaa, lyhyitä kirjoituksia, runoja yms.
Kuvakollaasienkin tekeminen on kivaa. Samalla kehittyy kuin huomaamatta.
Jatkan:
Sitä paitsi, liian nuorena kirjoitetut tekstit tuppaavat olemaan turhan angstisia tai muuten myötähäpeää aiheuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitan jonkun verran satuja, kun lapsi on vielä pieni. ❤️Jatkan:
Kuvakollaasienkin tekeminen on kivaa. Samalla kehittyy kuin huomaamatta.Jatkan:
Sitä paitsi, liian nuorena kirjoitetut tekstit tuppaavat olemaan turhan angstisia tai muuten myötähäpeää aiheuttavia.
Jatkan:
Löysin 13-15 vuotiaana kirjoittamani päiväkirjan ja teksti oli sen mukaista. Kahdeksan vuottakin muokkaa aika lailla ajattelua. ☺️
Ovatko entiset kiusaajasi nykyään kirjallisuuskriitikkoja?
Yrittää mitä