Soini valehteli taas kerran
Soinin piti antaa ilmoitus joululomalla siitä onko ehdokkaana kevään vaaleissa. Ilmoitusta ei tullut. Meinaatko Soini, että kansaa voidaan sumuttaa loputtomasti? Ja miksi tuota ilmoitusta ei lainkaan tule?
Kommentit (45)
Joo jotain hämärää tuossa on. Ilmoitusta ei tule vaikka lupasi. Valehtelija mikä valehtelija.
Eikös liike julkista huomenna ehdokkaitaan?
Vastahan tässä loppiaista vietetään, Soinilla on vielä jouluateria kesken.
Ap, millaista on elää tuollaisessa primitiivisessä katkeruudessa? Eikö sinua ole kukaan halannut?
Ymmärrän että loikkareiden teot harmittaa, mutta väittääkö joku ettei heitä varoitettu tuosta porukasta? Eikö av:llakin melko monta kertaa kirjoitettu ettei kannattaisi ainakaan noita persuja äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Soinin piti antaa ilmoitus joululomalla siitä onko ehdokkaana kevään vaaleissa. Ilmoitusta ei tullut. Meinaatko Soini, että kansaa voidaan sumuttaa loputtomasti? Ja miksi tuota ilmoitusta ei lainkaan tule?
No jos on porsastellut ilman vastuuta sinipelleilystä asti miksi nytkään alkaisi kiinnostaan rehti toiminta?
Vierailija kirjoitti:
Ap, millaista on elää tuollaisessa primitiivisessä katkeruudessa? Eikö sinua ole kukaan halannut?
Onko tuo jatkuvasti ilmestyvä korulause jonkun työntekijän kirjoittama?
Kaikki muut paitsi kokkarien ja kepun kannattajat halveksuvat epädemokraattista hallitusta, ei pelkästään ps-äänestäjät.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan tajunnut itsekin että ura eduskunnassa on loppu. Kuka tuota muka enää äänestäisi...
Vaikka Timo saisi edelleen oman henk koht äänipotin, siniset uuvatit ovat 2-4 edustajan puolue eduskunnassa. Mitään tekoa hallitukseen ole.
Eikä Soini kestä ajatusta että pitäisi lopettaa muiden maksamalla audilla ajelu.
Ei Soinilla ole kyllä mitään järkeä asettua ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa. Eurovaaleissa ymmärtäisin ehkä paremmin.
Raukkamainem teko soinilta pitkittää ilmoitusta. Sympatiat on tavallisen ihmisen puolella. Meidän tavallisten ihmisten pitää nyt vain lujittaa yhteenkuuluvaisuutta.
Soini tietää, että
a) nämä olisivat ensimmäiset vaalit sitten Tony Viikinki Halmeen kun Soini olisi ihan omillaan vaaleissa. Vetoapua ei tule keneltäkään kärkiehdokaalta. Ja takkiinhan siinä tulisi.
b) jos Soini kertoo että ei lähde ehdokkaaksi, se on lopullinen kuolinisku sinisille
Yrittää siis panata vetäytymisilmoitusta niin pitkään kun pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikös liike julkista huomenna ehdokkaitaan?
Liike kerätköön eka 20.000 nimmaria.
Poliittinen ruumis ei halua kohdata totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että loikkareiden teot harmittaa, mutta väittääkö joku ettei heitä varoitettu tuosta porukasta? Eikö av:llakin melko monta kertaa kirjoitettu ettei kannattaisi ainakaan noita persuja äänestää?
Timo Soini ei ole persu. Minä olen äänestänyt persuja jo useamman kauden, ja äänestän jatkossakin. Koskaan en ole tykännyt Soinista, enkä tule tykkäämään. Onneksi Soini tippuukin vihdoin pois tämän kauden jälkeen. :)
Eikö niitten "joululoma" kestä pari kuukautta? Eli ilmoittelee sit ehkä joskus helmikuussa? Kunhan kiireiltään kerkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini ei ole persu. Minä olen äänestänyt persuja jo useamman kauden, ja äänestän jatkossakin. Koskaan en ole tykännyt Soinista, enkä tule tykkäämään. Onneksi Soini tippuukin vihdoin pois tämän kauden jälkeen. :)
Siitä vain, ei se ole kiellettyä, mutta persujen äänillä nuo tuolla ovat. Ymmärrän jos äänestää mestaria tai vaikka huhtasaarta, vaikka itse en äänestäisi, mutta come on, mitä muka soinissa, jniinistössä, elossa ym. olit näkevinäsi?
Vierailija kirjoitti:
Näin persujen vaaleissa osallistuneena ei harmita ollenkaan. Itse asiassa oli valtava helpotus että lähtivät ihan itse pois puolueesta koska vahingollisten savustus ois muuten ollu varsin kovan työn takana.
Tosin olin suunnittelemassa koko operaation jossa soinille tehtiin ansa, hän astui siihen julistautumalla vapaaksi puolueohjelmasta teoillaan.
ja koska ei ollut apupuolueia ei ollut tekosyitäkään.
Itse äänestys oli melkein läpihuuto juttu, eteenkin kun soini vapaaehtoisesti astui syrjään. Tosin sitäkin psykologista vinkkeliä oltiin työstetty. Mutta edelleen ylimääräisenä lahjana tippui syliin.
Itse lopullinen erotus ouolueesta tekosyyllä tai muulla oli se suuri ongelma ja valtavan ajatustyön takana miten voisi toimia mutta taas tuli se lahja taivaalta kun ihan omillaan loikkasivat.
Et joo valtava helpotus oli.
juudaksen lupaus ei ole pa*kankaan arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vain, ei se ole kiellettyä, mutta persujen äänillä nuo tuolla ovat. Ymmärrän jos äänestää mestaria tai vaikka huhtasaarta, vaikka itse en äänestäisi, mutta come on, mitä muka soinissa, jniinistössä, elossa ym. olit näkevinäsi?
Osaatko lukea? Vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Se on varmaan tajunnut itsekin että ura eduskunnassa on loppu. Kuka tuota muka enää äänestäisi...