Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen tehdä mieheen vaikutuksen älyllään?

Vierailija
06.01.2019 |

Vai ovatko miehet vain visuaalisia olentoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Oikeastaan se on ainoa keino miten minuun voi tehdä vaikutuksen ja pari kertaa niin on käynytkin

Vierailija
2/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tykkään siitä kun kaunis nainen tekee vaikutuksen älyllään, niitäkin on mutta ovat harvinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies30v kirjoitti:

Eniten tykkään siitä kun kaunis nainen tekee vaikutuksen älyllään, niitäkin on mutta ovat harvinaisia.

Tai sitten et vain vedä puoleesi kauniita, älykkäitä naisia.

Vierailija
4/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies30v kirjoitti:

Entä jos nainen osoittautuu älykkäämmäksi kuin sinä? Onko se kynnyskysymys itsellesi?

Vierailija
5/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kiihottavinta on houkutella älykkäästä ja kauniista naisesta esiin kiimainen seksipetoeläin.

Vierailija
6/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei oikeastaan voi muuten vaikutusta tehdäkään. Ulkonäkö nyt on aika toissijainen asia, jos tavoitteena on viettää loppuelämä yhdessä.

Vierailija
7/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kiihottavinta on houkutella älykkäästä ja kauniista naisesta esiin kiimainen seksipetoeläin.

Houkutella esiin? Enpä usko, että kukaan saa toisesta tehtyä jotain sellaista, jota tämä ei jo ole.

Vierailija
8/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan miehet tykkäävät älykkäänmmistä naisista. Tosin en osaa sanoa, onko ulkonäkö sittenkin tärkeämpää, mutta monesti kehuja on tullut myös älykkyydestä.

Oon yllättynyt siitä, ettei miehiä tunnu parinvalinnassa haittaavan sekään jos nainen on selkeästi fiksumpi. Tässä tosin on varmaan vaihtelua. Itse turhaudun, jos mies ei voi haastaa minua älyllisesti. Luulen, että minusta on kiinnostunut myös itseäni tyhmemmät siksi, että osaan keskustella monentasoisten ihmisten kanssa ja "laskeutua" alemmalle tasolle. Ei kaikkien kanssa voi keskustella fysiikasta.

Vierailija
9/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
10/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Houkutella esiin? Enpä usko, että kukaan saa toisesta tehtyä jotain sellaista, jota tämä ei jo ole.

Älykkäällä ihmisellä on monia tasoja, olen tavoitteissani onnistunut muutaman kerran. En väittänyt, että teen jostakin jotakin uutta, vaan houkuttelen jotakin esiin. Älykkäät ihmiset yleensä osaavat myös lukea...ja vtuilla.

Vierailija
11/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yllättynyt siitä, ettei miehiä tunnu parinvalinnassa haittaavan sekään jos nainen on selkeästi fiksumpi. Tässä tosin on varmaan vaihtelua. Itse turhaudun, jos mies ei voi haastaa minua älyllisesti. Luulen, että minusta on kiinnostunut myös itseäni tyhmemmät siksi, että osaan keskustella monentasoisten ihmisten kanssa ja "laskeutua" alemmalle tasolle. Ei kaikkien kanssa voi keskustella fysiikasta.

Yllätyt siksi, koska katsot asiaa naisen vinkkelistä. Nainen yleensä haluaa miehen olevan isommin, enemmän ja paremmin. Miehillä ei tämmöistä vaatimusta useinkaan ole

Vierailija
12/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ainakin voi.

Vierailija
13/13 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on niitä ominaisuuksia, joita sekä miehet että naiset erittäin usein toivovat kumppaniltaan, sekä tiedostetusti että tiedostamattaan.

Älykkyys on usein perinnöllistä. Ihminen vaistomaisesti etsii puolisoa, jolta saisi hyviä geenejä lapsille. Emme polveudu niistä, jotka ovat tunteneet vetoa heikkoihin, sairaalloisiin ja jälkeenjääneisiin.

Evoluutioympäristössämme savannilla ei ollut ehkäisyä, joten lasten haluaminen ei tähän viettiin vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän