Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevan neuvominen ja pelottelu omilla huonoilla kokemuksilla

Vierailija
06.01.2019 |

Olen raskaana viimeisillään ja olen joutunut eri komplikaatioiden takia olemaan suurimman osan sairaslomalla. On ollut pelkoja lapsen terveydestä ja vaikka mitä, ei ole ollut helppoa odotusaika.

Minulle järkättiin jonkinlaiset babyshowerit pienellä porukalla (järjestin itse tarjoilut loppujen lopuksi, vaikka olen ollut heikkona,mikä vähän harmitti) ja jotenkin minua jäi ahdistamaan, kun tuli sitten kokeneelta synnyttäjältä hänen kokemuksiaan miten hänellä on ollut kauheimmat synnytykset ja jopa silmämulkoilua kun sanoin että haluan kokeilla synnyttää ilman epiduraalia.

Pyysin sitten itse kaiken keskellä, että jos vaikka hieroisivat minua ja samalla kun hieroivat, toinen kertoi keskenmenostaan! Todella rentouttavaa..

Jotenkin koin että päivä oli levoton, täynnä hälinää ja neuvoja, ja minulle yritettiin kertoa miten kauheaa lähestyvä synnytys on. Sanoin itse lopulta, että haluan suhtautua ennakkoluulottomasti ja ottaa vastaan sen mitä tulee, en halua mennä synnyttämään kauhusta kankeana. Koin, että minua ja tilaani ei huomioitu (kävin välillä oksentaa).

Kaikesta huolimatta kaverit ovat varmaan aina kavereita, mutta välillä tuntui, että enemmän olisin latautunut yksinolosta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi