Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset miehen ominaisuudet vetävät sinua puoleesi vaikka tiedät ettei pitäisi sellaisesta miehestä tykätä

Vierailija
05.01.2019 |

Otsikossa kaikki

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata naisten puolesta:

- ylimielisyys

- kusipäisyys

- väkivaltaisuus

- playerimäisyys

Yksikään nainen ei tule vastaamaan herkkyys, ujous tai liika kiltteys.

Vierailija
2/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ihan tavallisista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun kiinnostun "kylmistä" naisista. M35+

Vierailija
4/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, mainio kysymys! Sellainen herkkyys, taiteellisuus, joka päihteiden väärinkäyttäjillä on usein vallitsevana piirteenä jostain syystä. Kerran olin suhteessa alkoholistin kanssa, useamman kerran käynyt kuumana sekakäyttäjään, mutta osannut pysyä erossa. En ole löytänyt samanlaista luonnetta raittiista ihmisestä, mistä lie johtuu tämä.

Nyt naimisissa kunnollisen miehen kanssa. En käynyt kuumana, mutta tein hyvän valinnan. Rakkaus on tasapainoista ja vahvaa vaikkei sellaisen mystisen järjettömän kemian aikaansaamaa.

Vierailija
5/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ihan tavallisista miehistä.

Uteliaisuudesta: miksi heistä ei pitäis tykätä?

Vierailija
6/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti naiset tuntevat seksuaalista vetovoimaa enemmän homoseksuaaleja miehiä kohtaan kuin heteromiehiä. Syytä tähän ei vieläkään tiedetä, mutta syy saattaa olla geeneissä, käytöksessä ja naismaisissa kasvonpiirteissä. Useissa kokeissa naiset nimittäin valitsevat ne miehet joilla on naisellisimmat kasvot ja terveimmät poskipäät. Sen sijaan maskuliinisuus vaikutti vain jos kyse oli miehen luonteesta ja käytöksestä eikä niinkään ulkonäöstä. Minä taas uskon vastauksen mysteerin löytyvän evoluutiosta ja domestikaatiosta. Nykyihminen on kesyihminen jonka jalostamista ihminen ohjaa itse. Nuorisokulttuurin muututtua 1900-luvulla normiksi, naisten miesvalinnoissa on korostuneet enemmän poikamaiset miehet joilla on söpöt lapsen kasvot, hoivallinen vietti, hellä luonne ja kohtelias käytös.

Vierailija
7/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että miehen kulli on kun hevosella

Vierailija
8/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäkiskoinen jäyhyys.

Vierailija
9/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot renttumiehet mitkä ei välitä paskaakaa

Vierailija
10/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeista, hauskoista ja karismaattisista ("saavat kenet vaan" eli pettävät helpommin kuin tavisjampat), kauniista, herkistä, musikaalisista (ovat taipuvaisia masentumaan ja väärinkäyttämään päihteitä).

Ja siis SAAHAN tuollaisistakin tykätä, mutta kokemus kertoo ettei kannata. Nyt naimisissa kiltin, herttaisen, vakavan ja myönnetään -vähän tylsän - miehen kanssa. Elämä hymyilee.

Vierailija
11/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vetää puoleensa vain sellaiset ominaisuudet, jotka ovat minulle ja yhteiselle tulevaisuudellemme hyväksi. Otsikon kysymykseen ei ole minkäänlaista vastausta, koska epätoivotut ominaisuudet ei minua kiehdo.

Vierailija
12/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata naisten puolesta:

- ylimielisyys

- kusipäisyys

- väkivaltaisuus

- playerimäisyys

Yksikään nainen ei tule vastaamaan herkkyys, ujous tai liika kiltteys.

Ei vaan naiset kyllä sanovat, että pitävät herkistä ja ujoista, mutta pitävät ylimielisistä todellisuudessa.

Vierailija
13/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit

Juopot

Hullut

Väkivaltaiset

Kiiihottaa tuollaiset miehet

Vierailija
14/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin asuu noin 30-v mies.jolla on selvästi jokin psyykkinen sairaus. Hän kävelee joskus kadulla vastaan ja joskus lähikaupassakin käy. Käyttäytyy välillä sekavasti ja tekee tai puhelee outoja juttuja. Mutta jostain syystä hänessä on jotain aivan älytöntä vetovoimaa. Hän on varsin harteikas ja jämäkkä fyysisesti,ja epäsiisteydestä huolimatta jotenkin älyttömän "näyttävä". Vaikea selittää. Itse olen naimisissa ja normaali muutenkin,mutta jokin menee minussakin vähän vinksalleen kun näen tuon miehen.

Vierailija
15/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ominaisuus miehessä on ikävä, että vetää naisia puoleensa. Saisi koko ajan pelätä, että kuka heitukka sitä kaupassa käydessä yrittää vikitellä.

Vierailija
16/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaaliset

Vierailija
17/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka ottaa ja hakkaa mua

Vierailija
18/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun ujoihin ja sisäänpäinkääntyneisiin miehiin. Tiedän, että elämässä näistä ei ole kuin haittaa. Onneksi miehestäni on vuosien varrella ujous vähentynyt, vaikka jörö toki on edelleen

Toinen asia, epäkäytännöllisyys. Ihannemieheni on huippuälykäs akateeminen tyyppi, jolla ei ole todellisuuteen mitään kontaktia. Onneksi tässäkin suhteessa mieheni, vaikka poikkeuksellisen älykäs kyllä onkin, on kuoriutunut myös hyväksi kaveriksi remonttihommiin jne.

Vierailija
19/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika komeus, sillä tavalla liika, että tunnen itseni jo vähän epävarmaksi, että kelpaanko.

Vierailija
20/46 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajapankkiirilääkäri