Millaiset miehen ominaisuudet vetävät sinua puoleesi vaikka tiedät ettei pitäisi sellaisesta miehestä tykätä
Kommentit (46)
Tykkään ihan tavallisista miehistä.
Minua ärsyttää kun kiinnostun "kylmistä" naisista. M35+
Haa, mainio kysymys! Sellainen herkkyys, taiteellisuus, joka päihteiden väärinkäyttäjillä on usein vallitsevana piirteenä jostain syystä. Kerran olin suhteessa alkoholistin kanssa, useamman kerran käynyt kuumana sekakäyttäjään, mutta osannut pysyä erossa. En ole löytänyt samanlaista luonnetta raittiista ihmisestä, mistä lie johtuu tämä.
Nyt naimisissa kunnollisen miehen kanssa. En käynyt kuumana, mutta tein hyvän valinnan. Rakkaus on tasapainoista ja vahvaa vaikkei sellaisen mystisen järjettömän kemian aikaansaamaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ihan tavallisista miehistä.
Uteliaisuudesta: miksi heistä ei pitäis tykätä?
Tutkitusti naiset tuntevat seksuaalista vetovoimaa enemmän homoseksuaaleja miehiä kohtaan kuin heteromiehiä. Syytä tähän ei vieläkään tiedetä, mutta syy saattaa olla geeneissä, käytöksessä ja naismaisissa kasvonpiirteissä. Useissa kokeissa naiset nimittäin valitsevat ne miehet joilla on naisellisimmat kasvot ja terveimmät poskipäät. Sen sijaan maskuliinisuus vaikutti vain jos kyse oli miehen luonteesta ja käytöksestä eikä niinkään ulkonäöstä. Minä taas uskon vastauksen mysteerin löytyvän evoluutiosta ja domestikaatiosta. Nykyihminen on kesyihminen jonka jalostamista ihminen ohjaa itse. Nuorisokulttuurin muututtua 1900-luvulla normiksi, naisten miesvalinnoissa on korostuneet enemmän poikamaiset miehet joilla on söpöt lapsen kasvot, hoivallinen vietti, hellä luonne ja kohtelias käytös.
Tykkään että miehen kulli on kun hevosella
Juopot renttumiehet mitkä ei välitä paskaakaa
Komeista, hauskoista ja karismaattisista ("saavat kenet vaan" eli pettävät helpommin kuin tavisjampat), kauniista, herkistä, musikaalisista (ovat taipuvaisia masentumaan ja väärinkäyttämään päihteitä).
Ja siis SAAHAN tuollaisistakin tykätä, mutta kokemus kertoo ettei kannata. Nyt naimisissa kiltin, herttaisen, vakavan ja myönnetään -vähän tylsän - miehen kanssa. Elämä hymyilee.
Minua vetää puoleensa vain sellaiset ominaisuudet, jotka ovat minulle ja yhteiselle tulevaisuudellemme hyväksi. Otsikon kysymykseen ei ole minkäänlaista vastausta, koska epätoivotut ominaisuudet ei minua kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata naisten puolesta:
- ylimielisyys
- kusipäisyys
- väkivaltaisuus
- playerimäisyysYksikään nainen ei tule vastaamaan herkkyys, ujous tai liika kiltteys.
Ei vaan naiset kyllä sanovat, että pitävät herkistä ja ujoista, mutta pitävät ylimielisistä todellisuudessa.
Narsistit
Juopot
Hullut
Väkivaltaiset
Kiiihottaa tuollaiset miehet
Meilläpäin asuu noin 30-v mies.jolla on selvästi jokin psyykkinen sairaus. Hän kävelee joskus kadulla vastaan ja joskus lähikaupassakin käy. Käyttäytyy välillä sekavasti ja tekee tai puhelee outoja juttuja. Mutta jostain syystä hänessä on jotain aivan älytöntä vetovoimaa. Hän on varsin harteikas ja jämäkkä fyysisesti,ja epäsiisteydestä huolimatta jotenkin älyttömän "näyttävä". Vaikea selittää. Itse olen naimisissa ja normaali muutenkin,mutta jokin menee minussakin vähän vinksalleen kun näen tuon miehen.
Sellainen ominaisuus miehessä on ikävä, että vetää naisia puoleensa. Saisi koko ajan pelätä, että kuka heitukka sitä kaupassa käydessä yrittää vikitellä.
Sellainen mies joka ottaa ja hakkaa mua
Ihastun ujoihin ja sisäänpäinkääntyneisiin miehiin. Tiedän, että elämässä näistä ei ole kuin haittaa. Onneksi miehestäni on vuosien varrella ujous vähentynyt, vaikka jörö toki on edelleen
Toinen asia, epäkäytännöllisyys. Ihannemieheni on huippuälykäs akateeminen tyyppi, jolla ei ole todellisuuteen mitään kontaktia. Onneksi tässäkin suhteessa mieheni, vaikka poikkeuksellisen älykäs kyllä onkin, on kuoriutunut myös hyväksi kaveriksi remonttihommiin jne.
liika komeus, sillä tavalla liika, että tunnen itseni jo vähän epävarmaksi, että kelpaanko.
Voin vastata naisten puolesta:
- ylimielisyys
- kusipäisyys
- väkivaltaisuus
- playerimäisyys
Yksikään nainen ei tule vastaamaan herkkyys, ujous tai liika kiltteys.