Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 vuoden ikäero suhteessa alaikäisellä

ap
05.01.2019 |

Elikkäis tapasin poikaystäväni noin puoli vuotta sitten ja seurustelemme nykyään. Olemme pitäneet suhteemme salassa (parhain kaverini vain tietää suhteesta) sillä meidän ikäero on aika suuri siihen nähden että itse olen vielä alaikäinen. Olen 16 vuotias ja poikaystäväni on 24. Meille ikäeromme ei ole ongelma mutta läheisillemme luultavasti on. Onko teidän mielestä paha ikäero suhteessa 8 vuotta jos minä olen 16 ja hän on 24?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut myöhemmin.

Vierailija
2/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa ikäeroa. Hän on aikuinen, sinä lapsi. Tuossa iässä moni perustaa jo perhettä, on töissä ja koulut käynyt. Olet liian nuori hänelle. Olet vielä lukiossa/amiksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Nämä on niin nähty joten keksikääpä jotain uutta.

Vierailija
4/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli aikoinaan samanlainen ikäero ensimmäisen poikaystäväni/avomieheni kanssa, olin 16, hän 24. Mies oli niin lapsellinen että ikäeroa ei kyllä arjessa huomannut. Meidän ikäeroa ei kukaan ihmetellyt, mutta se olikin 80-lukua. Et sä ole alaikäinen seurustelemaan.

Vierailija
5/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla kertoa vanhemmillesi, suhteessa on omastakin mielestä jotain vikaa.

Vierailija
6/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mun edellinen avomies löysi 22 vuotiaana eromme jälkeen itselleen 16-vuotiaan naisen/tytön ja ovat olleet kyllä paljon sopivampi pari kuin minä (2 vuotta miestä vanhempi) ja hän. Riippuu ihan täysin luonteesta :)

Vierailija
7/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkais tuota suhdetta ap.

Vierailija
8/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kirjoitti:

Elikkäis tapasin poikaystäväni noin puoli vuotta sitten ja seurustelemme nykyään. Olemme pitäneet suhteemme salassa (parhain kaverini vain tietää suhteesta) sillä meidän ikäero on aika suuri siihen nähden että itse olen vielä alaikäinen. Olen 16 vuotias ja poikaystäväni on 24. Meille ikäeromme ei ole ongelma mutta läheisillemme luultavasti on. Onko teidän mielestä paha ikäero suhteessa 8 vuotta jos minä olen 16 ja hän on 24?

Hyi hyi teitä. Lopettakaa heti.

Vierailija
9/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa. Tärkeintä on että suhde toimii molemmille.

Vierailija
10/10 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista, että aikuinen mies kiinnostuu 16 vuotiaasta teinistä ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut. No ei ole.