Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko miehellesi vastuullisia tehtäviä kotona?

Vierailija
05.01.2019 |

Tekeekö kodinhoitohommia.?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna; tekee.

Vierailija
2/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh minä teen työni ihan itse, en ole vaimoni pikkuapulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wessawastaawa.

Vierailija
4/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehille voi antaa tehtäviä, jos samalla antaa niille selkeät ohjeet. Meillä on käytössä sisäpalvelusohjesääntö. Siinä on annettu miehelle tehtävät joka viikonpäivälle erikseen ja myös yksityiskohtainen ohjeistus tehtävien suoritukseen. Lisäksi ohjesäännössä on määritelty rangaistukset tehtävien laiminlyömisestä tai virhesuorituksesta.

Toimii hyvin ainakin meillä.

Vierailija
5/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna sille mitään, en töitä, ruokaa enkä seksiä. Tyytyväiseltä näyttää.

Vierailija
6/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehille voi antaa tehtäviä, jos samalla antaa niille selkeät ohjeet. Meillä on käytössä sisäpalvelusohjesääntö. Siinä on annettu miehelle tehtävät joka viikonpäivälle erikseen ja myös yksityiskohtainen ohjeistus tehtävien suoritukseen. Lisäksi ohjesäännössä on määritelty rangaistukset tehtävien laiminlyömisestä tai virhesuorituksesta.

Toimii hyvin ainakin meillä.

Kyllä tuossa ajatusta on. Pitää kuitenkin muistaa, että mies on on huono keskittymään ja perusluonteeltaan laiska. Sille ei pidä antaa kovin monivaiheisia tehtäviä. Pikku kannustimet (makupala, tilkka olutta) parantavat suoritusta, mutta myös rangaistusten kanssa pitää olla jämäkkä ja johdonmukainen. Mitään ei pidä katsoa läpi sormien.

Vierailija
7/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy nainen, joka ei opi täyttämään astianpesukonetta oikein..

Vierailija
8/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti anna, kun hän ottaa niitä itselleen ihan ilman erillistä kehoitusta ja pyyntöä. - Tosinaan jopa hieman liikaa, kun on "vähän" sellainen huolehtija luonne.  

Vierailija
9/9 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro mulle miksi oletat ettei mies ihan itse älyä tehdä sellaisia kodinhoitojuttuja jotka pitää tehdä?Mitä minä tekisin miehellä jolla ei polla sen vertaa leikkais että osaa itse tarttua toimeen?En mitään.

Tällainen aloitus asenteineen todella ällistyttää.Jo isoisäni  oli mies joka oma-aloitteisesti hoiti oman osansa viikkosiivouksesta.