Alipainoinen kuntosalilla
Miten kehtaan mennä kuntosalille kun olen alipainoinen. Pituus 172 cm paino 52 kg. Nauretaanko minut ulos? Minkälainen asu siellä pitää olla, en ole ikinä käynyt kuntosalilla.
Kommentit (13)
Ihan normaali painohan toi on, ei yhtään liian laiha
Niillä ylipainoisilla on samat tuskat.
Ihan rohkeasti vaan ja pyydä apua ja ohjausta. En usko että aikuiset ihmiset on niin tyhmiä että nauraisivat, kaikilla on siellä kuitenkin sama tavoite.
Et sinä mitenkään liian laiha tai alipainoinen ole, vaan sopivan hoikka.
Nykyisin vaan kaikki ovat niin läskejä että ylipainosta on tullut normaali, ja kaikki hoikat ovat automaattisesti anorektisen laihoja.
Vaatteet kannattaa olla sellaiset jotka päällä on mukava urheilla. Laita sellaiset housut etteivät ne kuulla läpi kyykkiessä, eli kiinnitä huomiota materiaaliin.
0/5
Uusavuttominkin osaa katsoa googlella miltä salilla näyttää ja miten siellä pukeudutaan.
Starting strength ja GOMAD niin alipaino karisee hetkessä.
Rohkeasti vaan salille trollivastauksista huolimatta. Laita ne vaatteet joissa olosi on mukavin. Muista paikan päällä että muita kiinnostaa ensisijaisesti se omaan treeniin keskittyminen.
Voi, kiitoksia paljon teille kannustuksista, ehkä sittenkin uskallan mennä sinne salille!
Uskallat mennä! Kommentoijat, jotka väittää, että ap:lla ei ole alipainoa niin on kyllä ja reilustikin, mutta toisilla nopea aineenvaihdunta aiheuttaa tuon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali painohan toi on, ei yhtään liian laiha
Ap on merkittävästi alipainonen.
Kynäniskat nauretaan pois salilta. Salilla treenaavat vain kunnon lihaskimput.
Mä oon jo keski-ikäinen akka ja koko elämäni ollut sekä alipainoinen että käynyt salilla. Ei ole minkäänlaista ongelmaa ollut tähän mennessä. Vaatetus on salilla vapaa, alasti älä mene.
Kyllä, kaikki salilla kävijät punnitaan muiden katsellessa, ja vähäkään normaalista painoindeksistä poikkeavat nauretaan ulos.