Aloin saamaan parempaa seksiä pitkässä parisuhteessa kun kieltäydyin harrastamasta sitä ellei se parane
Se tavallinen, eli yhdyntäkeskeisyys ja päätös kun mies saa orgasmin. Itse en lauennut kovin usein ja jouduimme muutenkin käyttämään liukastetta. Hoidin orgasmini itse.
Vuosia kestin huonoa (eli tavallista) seksiä, mutta kun lopulta kypsyin ja kieltäydyin täysin huonosta seksistä, mieskin ”heräsi” ja olen ollut itsekin nyt paljon tyytyväisempi. Olen myös pyytänyt miestä sängyssä tekemään asioita mitä en aiemmin kehdannut.
Naiset, vaatikaa!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Se tavallinen, eli yhdyntäkeskeisyys ja päätös kun mies saa orgasmin. Itse en lauennut kovin usein ja jouduimme muutenkin käyttämään liukastetta. Hoidin orgasmini itse.
Vuosia kestin huonoa (eli tavallista) seksiä, mutta kun lopulta kypsyin ja kieltäydyin täysin huonosta seksistä, mieskin ”heräsi” ja olen ollut itsekin nyt paljon tyytyväisempi. Olen myös pyytänyt miestä sängyssä tekemään asioita mitä en aiemmin kehdannut.
Naiset, vaatikaa!
Siksi meillä ei enää harrasteta ollenkaan. Onneksi on hyvä vibra.
Vierailija kirjoitti:
Eli aiemmin vaan makasit tuppisuuna ja annoit miehen hoidella itsensä?
Joo koska maailmassa on vain mustaa ja valkoista
Mielummin ilman kun huonoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, vaatikaa!
Siksi meillä ei enää harrasteta ollenkaan. Onneksi on hyvä vibra.
Meillä kävi lähes samoin, mutta heräsin ymmärrykseen, että tämä suhde ei tule kestämään epätyydyttävää seksielämää ja mies ymmärsi sen.
Meillä ollaan nyt tuossa välivaiheessa. Mies mököttää kun ei saa sitä perinteistä minäminä-seksiään. On kuulemma turhauttavaa. Niin, miettiipä nyt miltä se minusta on tuntunut kun homma loppuu kesken. Turhauttaahan se. Katsotaan nyt miten tässä käy. Minä olen joka tapauksessa nyt saanut tarpeeksi tätä lajia.
Eli nykyään mies tekee kaiken työn ja sä vaan nautit?
Vierailija kirjoitti:
Työltäkö se teillä tuntuu?
Osasit viimein avata suusi kun joku asia parisuhteessasi oli häiritsevästi pielessä vuosien ajan?
Pitäisikö tässä nyt sitten onnitella vai ihmetellä uusavuttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Osasit viimein avata suusi kun joku asia parisuhteessasi oli häiritsevästi pielessä vuosien ajan?
Itse ainakin olen puhunut kauan. En tiedä mikä muistihäiriö miehellä on, kun kaikki mitä edellisellä kerralla olen kertonut unohtuu jo seuraavaan iltaan mennessä. kyllästyttää kertoa samat asiat uudelleen ja uudelleen. En tiedä minkälainen manuaali siihen tarvittaisiin. Vähän sellainen päiväni murmelina fiilis.
6
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollaan nyt tuossa välivaiheessa. Mies mököttää kun ei saa sitä perinteistä minäminä-seksiään. On kuulemma turhauttavaa. Niin, miettiipä nyt miltä se minusta on tuntunut kun homma loppuu kesken. Turhauttaahan se. Katsotaan nyt miten tässä käy. Minä olen joka tapauksessa nyt saanut tarpeeksi tätä lajia.
You go, girl!
Vierailija kirjoitti:
Aijai lentäisit pihalle alta aikayksikön :)
Vierailija kirjoitti:
No saahan sitä puhua puhumasta päästyään eikä tilanne muutu. Joskus on pakko taistella parisuhteen puolesta ja polkaista jalka maahan.
Itse pökit pussit tyhjäksi naiseen, jätät hommat siihen ja oma vika jos tyytyy huonoon seksiin? Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen puhunut kauan. En tiedä mikä muistihäiriö miehellä on, kun kaikki mitä edellisellä kerralla olen kertonut unohtuu jo seuraavaan iltaan mennessä. kyllästyttää kertoa samat asiat uudelleen ja uudelleen. En tiedä minkälainen manuaali siihen tarvittaisiin. Vähän sellainen päiväni murmelina fiilis.
6
Juuri näin. Meillä vaati äänen korottamisen ja täyskieltäytymisen. Järkyttävää, että homman piti mennä siihen ennen kuin tuli muutos.
Mikä homma sekin on, että asiasta pitää sanoa monta kertaa eikä normaali keskustelu auta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
Juuri näin. Meillä vaati äänen korottamisen ja täyskieltäytymisen. Järkyttävää, että homman piti mennä siihen ennen kuin tuli muutos.
Mikä homma sekin on, että asiasta pitää sanoa monta kertaa eikä normaali keskustelu auta?
Aatteleppa jos joku mies täällä kertoisi räyhänneensä vaimolleen saadakseen parempaa seksiä...
No itse en tuohon ole pystytynyt monii vuosiin ,eli itse nautin siitä että pystyn antamaan naisellekknin naautintoa
Ei välttämättä toimi, riippu miehestä.
voi käydä myös niin etä se oli siinä
Tuo on yksi puoli. Meillä on niin että saan seksiä kerta viikkoon kun teen sen pikaisesti. Ei saa olla läheisyyttä, nautintoa, kuhan poljet pois pimeässä (rouva ei anna missään nimessä laittaa tunnelmavalaistusta), lahnaseksiä.
Ei puhettakaan että saisin nuolla, sormettaa kunhan vähän liukkaria ja menoks.
Suuseksi nou nou.
:(
Epäilän että vaatimalla asia ei parane, mutta ainahan asiasta voi sanoa. jos ei mene jakeluun niin voi.voi
Itse olen tilantees jos i voi rakastella kun tytär on taloss, ja ei todellaakan ole muualla. Hys
Eli aiemmin vaan makasit tuppisuuna ja annoit miehen hoidella itsensä?