Rakastan talvea!
Kävin tekemässä 7 km ratsastuslenkin upeassa pikkupakkasessa. Eipä voi just nyt muuta elämältä kaivata.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi päivä pitenee jo ja onneksi kohta on jo kevät.
Niin, kyllä mäkin tykkään siitä, että on neljä vuodenaikaa.
Ap
Joo. Talvi on ihan ok, jos se kestäsi vain 2 kuukautta. Suomen talvi on liian pitkä. Olen jo nyt kypsä tähän kylmyyteen ja pimeyteen. Vielä pitäisi ainakin 3 kuukautta jaksaa, ennenkuin rupee taipumaan selkeästi kevääseen tämä masentava kausi.
6u54y54y kirjoitti:
Joo. Talvi on ihan ok, jos se kestäsi vain 2 kuukautta. Suomen talvi on liian pitkä. Olen jo nyt kypsä tähän kylmyyteen ja pimeyteen. Vielä pitäisi ainakin 3 kuukautta jaksaa, ennenkuin rupee taipumaan selkeästi kevääseen tämä masentava kausi.
Mä voin aidosti sanoa, että mua ei talvi haittaa. Tänä syksynä jopa se lumeton, pimeä ja sateinen kausi tuntui ihan kivalta. Varmasti paljolti tämän mun vuokrahevosen ansiosta. Kaikki säät on tuntuneet mukavilta ratsastaa, joskaan ihan kaatosateessa en ehkä menisi.
Ap
6u54y54y kirjoitti:
Höpö höpö, ekat Auringon sulattamat jäljet on hangessa jo helmikuussa eli jo ensi kuussa.
Tänään on ollut ihana tykkyluminen taikamaa <3
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut ihana tykkyluminen taikamaa <3
Just tuo taikamaa mulla oli mielessä, kun olin ulkona.
Ap
Onneksi päivä pitenee jo ja onneksi kohta on jo kevät.