Aiotteko ihan tosiaan käydä katsomassa tuon elokuvan Mansonista
Kommentit (17)
Mikäs elokuva se on? Kuulostaa kyllä kiinnostavalta, jos on vaikka dokkari.
Minkä elokuvan, mistä mansonista? En aio.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs elokuva se on? Kuulostaa kyllä kiinnostavalta, jos on vaikka dokkari.
ei ole dokkari. ensi kesänä mammat sitä hypettää. lampaat.
Eikö siitä ole elokuva jo aikoja sitten tehty. Ainakkn olen katsonut. Ilmeisesti tulossa uusi. Voi olla että katson sitten kun se tulee.
Aion. Hyvät näyttelijät ja Tarantinolta en ole ikinä muistaakseni huonoa elokuvaa nähnyt.
Minua on kiinnostanu sarjamurhaajat koko aikuisikäni, varmasti katson jossain vaiheessa.
N47
Ai tämä onkin joku elokuvaelokuva, ajattelin että dokumentti.
No sitten jää varmaan kattomatta, pidän enemmän dokkareista.
N47
Vierailija kirjoitti:
Minua on kiinnostanu sarjamurhaajat koko aikuisikäni, varmasti katson jossain vaiheessa.
N47
Mikä sarjamurhaaja Manson mielestäsi on?
Oletan, että Charlie eikä Marilyn? Kiitos tiedosta, voisinpa käydäkin, vaikken muuten käy elokuvissa käytännössä koskaan. Mukava iltamyöhäleffa varmasti, hauskaa kävellä yksin kotiin laitakaupungin läpi.
Ai se olikin Manson, ei mua se ukko kiinnosta, ei edes tappa nut ketään omin käsin.
Mulla on ny joku dementia... kuvittelin tämän nyt siksi dokkariksi Ted Bundystä mitä Netflix mainostaa ja tajoaa minulle sähköpostissa... Sorkkeli.. juu siis sen aion katsoa, toi Mansonin ääliö ei minua kiinnosta.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Mikä sarjamurhaaja Manson mielestäsi on?
Juu ei yhtään mikään, oli pasmat sekasin, kuvittelin Bundyä kun siitä on nyt uus dokkari.
N47
No en aio. En odota mitenkään erityisesti.
Ehkä lainaan sen, kun tulee vuokrattavaksi.
On paljon parempiakin leffoja, joita kannattaa mennä katsomaan. Mutta joo, kukin tallaa tyylillään. 
Kieltämättä kiinnostaa. Ei elokuva vaan se kuka semmoisen haluaa katsoa.