Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen yritystoiminta suomessa olisi kannattavaa?

Vierailija
04.01.2019 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustenhoito, jos onnistut polkemaan hintoja ja voitat sopimuksen kunnan kanssa. 

Vierailija
22/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-konsultti. Hyvä osaaja voi pyytää helposti 100e/h ja etätöitä yleensä helppo tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuoreelle, kotimaiselle kalalle olisi markkinoita!

Ajattelitko että kotimaista kalaa ei ole tiskillä vain sen takia koska kukaan ei halua tienata? Melkoisen ylimielinen katsantokanta.

Osta tästä lähtien se kotimanen kala mitä näet kalatiskillä, niin ehkä sitä aletaan tuottamaan enemmän.

Vierailija
24/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT-konsultti. Hyvä osaaja voi pyytää helposti 100e/h ja etätöitä yleensä helppo tehdä.

Ootsä kaatttonu se hupivideon kuun tyyyppi soittaaa microsoftillle.

Vierailija
25/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuoreelle, kotimaiselle kalalle olisi markkinoita!

Ai on vai? missä? meidän ruokakaupassa tuorekalamyynti on aina tappiollista, ihan aina! 

Vierailija
26/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootsä kaatttonu se hupivideon kuun tyyyppi soittaaa microsoftillle.

Mää olisiin sanonut aii sä asut lapissa. Joo mä vedään vaaan reissari ruisleeeivän naaamaan niin mä läheen tuleen jos mäksat ton junalipuuun tai bensat niiin ja vähäään vaivanpalkkkaaaa.

Vierailija
27/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamisen myyminen yrityksille on ainakin kannattavaa.

Itse teen töitä alihankkijana. Paljon olen tällä palstalla saanut piruilua siitä että olen pelkkä leikkiyrittäjä-duunari.

Tällä tavalla kuitenkin pääsee kohtuullisiin ansioihin pienellä työpanoksella ja ilman alkupääomaa tai lainoja.

En tarvitse edes erillisiä toimitiloja, sillä voin työskennellä kotona tai asiakkaan tiloissa.

Vierailija
28/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi erilaiset kuntoutuspalveluntuottaja yritykset menestyvät hyvin Koska Kela maksaa asiakkaiden käynnit. Samoin hammaslääkärit ja yksityiset lääkärikeskukset.

Vierailija
29/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhustenhoito, jos onnistut polkemaan hintoja ja voitat sopimuksen kunnan kanssa. 

Hintojen polkeminen ei välttämättä ole järkevää. Siinä päätyy tekemään paljon työtä pienellä palkalla.

Varsinkin nuo kuntien hommat tuppaavat olemaan sellaisia, että työtä on paljon, se on raskasta ja hinnat naurettavan pienet. (Ellei joku tuttu satu tekemään päätöksiä)

Siellä sitten tehdään töitä minibudjetilla ihan jäätävillä aikatauluilla.

Joskus voi olla parempi ajatus panostaa markkinointiin ja tarjota jotain spesiaalia. Tai markkinoida niin että oma palvelu kuulostaa erityisen hienolta.

Kuntien kanssa voisi olla toimiva juttu joku palveluseteli. Jos pystyisit vastaanottamaan kuntien palveluseteli ja asiakas maksaisi itse osan palvelusta, voisi tulotaso pysyä kohtuullisena.

Vierailija
30/30 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä varaa kotimaiseen kalaan on sairaan kallista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi