Sinä joka olet koulutukseltasi joko sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja. Missä olet nyt töissä?
Kiinnostaa kuulla. Ei tarvitse tietenkään tarkasti kertoa, mutta siis millaisessa paikassa? Oletko tyytyväinen?
Kommentit (15)
Valmistuin juuri terveydenhoitajaksi, tällä hetkellä työskentelen kaupungin vuodeosastolla. Ihan tyytyväinen olen, mutta haluan vielä nähdä muitakin paikkoja.
Työskentelen sydänsairaalassa. Olen oikein tyytyväinen kyseiseen työpaikkaan tällä hetkellä.
Terkkarina kotihoidossa Helsingissä. Tykkään paljon.
Neuvolatäti. Tykkään. Helppoa 8-16 työtä.
ICT-alan yrityksessä projektipäällikkönä
Olen sairaanhoitaja, pidän terveyskeskuksessa sh:n vastaanottoa. Tykkään työstäni paljon, erilaisia ihmisiä, päivätyö.
Terveydenhoitaja, pienen kaupungin koulussa terkkarina. Mukavaa ja helppoa hommaa, lähinnä laastareiden laittamista ja pituuskasvun mittailua.
Työskentelen yliopistollisessa sairaalassa,anestesia hoitajana. Tykkään työstäni
Työterveyshuollossa työskentelen minä.
Paljon yritysten kanssa tehtävää yhteistyötä ja kokouksia sekä terveystarkastuksia. Paljon raportteja ja muunlaista kirjallista työtä.
Sillä tavalla stressaavaa ja vastuullista, että kukaan muu ei hoida asiakasyrityksiäsi vaan sinä vastaat asioiden toimivuudesta.
Jos olen sairaana tai lomalla, niin työt kasaantuvat sillä aikaa.
Toisaalta vastuuta on paljon ja tapaan todella. mielenkiintoisia ihmisiä.
Yliopistollisen sairaalan tehovalvonta. Raskasta työtä, mutta juuri sellaista kun kuvittelin sairaanhoitajan työn olevan. Päivät vaihtelevat, kaikkea sattuu ja tapahtuu ja välillä saa jopa pelastettua jonkun hengen.
Onpas ihanan positiivisia vastauksia. Kiitos paljon vastauksistanne ja tottakai lisää saa laittaa. Mukavaa kun tykkäätte työstänne :)
Ap
Työnohjaajan huumorintajuisille viranomaisille😉. Yksityisluonteisnen työ. Palkasta ei puhuta🙃. Harmaata taloutta😉
Controllerina suomalaisessa pörssiyhtiössä. Teen vaativia taloushallinnon tehtäviä ja toimin toimitusjohtajan oikeana kätenä.
Nuorten mielenterveyspalveluissa perusterveydenhuollossa. Ihan ok. Olen terveydenhoitaja ja sydämeni on lastenneuvolassa, mutta työni valitettavasti ei.