Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalimaksut liian halpoja Suomessa. Yrittäjiä ajautuu konkurssiin, vaikka eivät nosta edes palkkaa!

Suomi on niin kallis maa...
03.01.2019 |

Taas se on nähty, että tässä maassa ei kannata edes kalliilla myyminen, vaikka samalla pihistelisi omasta palkasta.

Kyllä se vain on niin, että kuntosalit ovat Suomessa AIVAN LIIAN halpoja. Hintoja pitäisi korottaa tuplaksi. Sopiva kertamaksu olisi 40 €.

Lukekaa Iltalehdestä tapaus EasyFit ja LadyLine.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa käydä edes 30 e /kk salilla.

Vierailija
22/28 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pienituloinen mutta maksan mielelläni kuntosalijäsenyydestä. Mielestäni 50-60 e/kk on aika pieni hinta siitä, että pystyy edesauttamaan oman fyysisen ja psyykkisen terveyden ylläpitämistä ja saa vastapainoa kotona tapahtuvalle sohvalla makoilulle. Yleensä siihen tulee myös sauna kaupan päälle, joka olisi kerrostaloasukeille joka tapauksessa maksullinen. Kun olen oikein kunnolla innostunut kuntoilemaan, kaikki mahdolliset piristeet (virvoitusjuomat, sokeriset herkut, alkoholi jne.) ovat jääneet taakse ja terveysvaivat muuttuneet olemattomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Franshaisse-kusetusta. Tässä tapauksessa yrittäjät ovat vielä huonommassa asemassa mitä nollatuntilaiset. Ylin johto vie tuhkatkin pesästä ja lisäksi pienyrittäjällä ei ole mitään työehtoja. Tiedän vaikka kuinka monta konkurssin tehnytta franchise-yrittäjää, kunnollisia ihmisiä mutta konsepti ihan mahdoton jos haluaa elättää itsensä. 

Vierailija
24/28 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppiä kuussa! Ei juma 😂😂😂

Mieluummin laitan sen rahan matkailuun. Ja siis todella laitankin.

Vierailija
25/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaleja on tosiaan liikaa.

Franchising on sitten asia erikseen. Siihen ei pitäisi kenenkään sotkeutua! Ketjut ulkoistavat kaikki riskit yrittäjälle ja ketju itse saa riskitöntä tuottoa eli varman siivun yrittäjän myynnistä.

Parhaassa tapauksessa yrittäjälle itselleenkin jää pieni siivu, mutta hän joutuu joka tapauksessa tekemään työtä kuin orja.

Kun päätät luopua f-yrityksestä niin yleensä et saa itse päättää kenelle myyt yrityksesi ja millä hintaa. Usein jäljellä olevat velat jäävät yrittäjän itsensä maksettavaksi ja liiketoiminta (asiakkaat ja työntekijät) siirtyvät ilmaiseksi joko ketjulle tai uudelle yrittäjälle. Yleensä et saa sopimuksen päätyttyä edes perustaa uutta kilpailevaa yritystä samalle alueelle, koska kilpailukielto.

Pysykää ihmiset kaukana näistä ketjuista!

Vierailija
26/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Areenasta viimeisin jakso missä dr Mosley testaa liikuntamyyttejä. Mitään saleja tarvita, kotona voi treenata tai vaikka metsässä.

Vierailija
27/28 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös salin ilmapiiri vaikuttaa todella paljon salin kävijämääriin, jos salilla käy paljon hormonien käyttäjiä jotka tunnetusti ovat melko itsekkäitä ja narsistisia saattaa moni asiakas vaihtaa salia jo senkin takia. Monesti salin yrittäjä saattaa tehdä sen virheen, että pitää salimaksua sen takia korkealla kun salilla käy paikkakunnan tunnetuimmat bodarit, vaikka tosiasiassa moni vaihtaa salia juurikin niiden bodarien takia.

Vierailija
28/28 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksettaisiin kunnon palkkaa niin ehkä sitä ymmärrystä löytyisi enemmän siinä vaiheessa. pienet on tulot, pienet on menot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän