Ärsyttää sukulaiseni, kun eivät voi tukea yritystäni. Eivät voi tulla
Kommentit (14)
Josko eivät tarvitse sellaisia palveluita/tuotteita mitä tarjoat?
Minä taas en huoli asiakkaikseni sukulaisia ja ystäviä. Tunnetusti yrittäjän ei kannata tehdä sukulaisille ja ystäville töitä, vaan kaikkein parhaimmat asiakkaat ovat ulkopuolelta. Silloin ei tule mitään sukulaisuus/ystävyys - alennuksen kyselyitä, vaan hinta on juuri se mitä yrittäjä sanoo ja sillä siisti.
Voin tehdä ja olen tehnytkin vanhemmilleni ja appivanhemmille töitä, mutta omalla ajallani.
Minulla on kuntosali, moni sukulaisistani väittää liikkuvansa, mutta kun puhe tulee kuntosaliliikunnasta niin jo alkaa esteitä tulemaan! T.aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuntosali, moni sukulaisistani väittää liikkuvansa, mutta kun puhe tulee kuntosaliliikunnasta niin jo alkaa esteitä tulemaan! T.aloittaja
Valehtevat liikkuvansa, kun makaavat sohvalla katsomassa Netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtevat liikkuvansa, kun makaavat sohvalla katsomassa Netflixiä.
Tämä voi olla totta,
Juu, en haluaisi ketään sukulaista kyttäämään kuntoiluani.
En käy kuntosaleilla, enkä ala käydä vain siksi että sukulaiseni pitää sellaista. En käy yökerhoissa, enkä ala käymään vain siksi että sukulaiseni pitää sellaista. En käy kangaskaupoissa, enkä ala käymään vain siksi että sukulaiseni pitää sellaista jne.
Käytän vain niitä palveluita joita oikeasti tarvitsen, oli palvelut sukulaisten pitämiä tai ei.
En minäkään mielelläni sukulaisten ja tuttavien yritysten palveluja käytä. Mulle riittää että oon niiden kanssa tekemisissä muulloin, mutta voin taata että jos joku suvusta pistäisi kuntosalin pystyyn, en kyllä ensimmäisenä menisi sinne vatsamakkaroitani esittelemään. Vapaa-ajalla voin sentään valita mitä ja kuinka paljon omista asioistani heille paljastan.
Minä ainakin liikun, mutta lajini eivät vaadi kallista salikorttia. Harrastan kävelyä ja juoksua.
Sukulaisille hintaan sukulaislisä, ei alennus. Ne kun tuppaavat olemaan niitä kaikkein vaativimpia loppukädessä, eivät arvosta työhön menevää aikaa kun "sukulaisia ollaan"
Vierailija kirjoitti:
- Kuntosalin pitää sijaita lähellä kotia, jotta sinne jaksaa monta kertaa viikossa lähteä. Tokkopa kaikki sukulaisesi asuvat salisi lähellä?
Verkostomarkkinointiakos sinä koitat harrastella?