Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää sukulaiseni, kun eivät voi tukea yritystäni. Eivät voi tulla

Vierailija
03.01.2019 |

asiakkaiksi vaikka olen pyytänyt. Suututtaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinointiakos sinä koitat harrastella?

Vierailija
2/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko eivät tarvitse sellaisia palveluita/tuotteita mitä tarjoat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en huoli asiakkaikseni sukulaisia ja ystäviä. Tunnetusti yrittäjän ei kannata tehdä sukulaisille ja ystäville töitä, vaan kaikkein parhaimmat asiakkaat ovat ulkopuolelta. Silloin ei tule mitään sukulaisuus/ystävyys - alennuksen kyselyitä, vaan hinta on juuri se mitä yrittäjä sanoo ja sillä siisti.

Voin tehdä ja olen tehnytkin vanhemmilleni ja appivanhemmille töitä, mutta omalla ajallani.

Vierailija
4/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkebordelliako pyörität?

Vierailija
5/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuntosali, moni sukulaisistani väittää liikkuvansa, mutta kun puhe tulee kuntosaliliikunnasta niin jo alkaa esteitä tulemaan! T.aloittaja

Vierailija
6/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
7/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuntosali, moni sukulaisistani väittää liikkuvansa, mutta kun puhe tulee kuntosaliliikunnasta niin jo alkaa esteitä tulemaan! T.aloittaja

Valehtevat liikkuvansa, kun makaavat sohvalla katsomassa Netflixiä. 

Vierailija
8/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtevat liikkuvansa, kun makaavat sohvalla katsomassa Netflixiä. 

Tämä voi olla totta,

Vierailija
9/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en haluaisi ketään sukulaista kyttäämään kuntoiluani.

Vierailija
10/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kuntosaleilla, enkä ala käydä vain siksi että sukulaiseni pitää sellaista. En käy yökerhoissa, enkä ala käymään vain siksi että sukulaiseni pitää sellaista. En käy kangaskaupoissa, enkä ala käymään vain siksi että sukulaiseni pitää sellaista jne.

Käytän vain niitä palveluita joita oikeasti tarvitsen, oli palvelut sukulaisten pitämiä tai ei.

Vierailija
11/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mielelläni sukulaisten ja tuttavien yritysten palveluja käytä. Mulle riittää että oon niiden kanssa tekemisissä muulloin, mutta voin taata että jos joku suvusta pistäisi kuntosalin pystyyn, en kyllä ensimmäisenä menisi sinne vatsamakkaroitani esittelemään. Vapaa-ajalla voin sentään valita mitä ja kuinka paljon omista asioistani heille paljastan.

Vierailija
12/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin liikun, mutta lajini eivät vaadi kallista salikorttia. Harrastan kävelyä ja juoksua.

Vierailija
13/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille hintaan sukulaislisä, ei alennus. Ne kun tuppaavat olemaan niitä kaikkein vaativimpia loppukädessä, eivät arvosta työhön menevää aikaa kun "sukulaisia ollaan"

Vierailija
14/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kuntosalin pitää sijaita lähellä kotia, jotta sinne jaksaa monta kertaa viikossa lähteä. Tokkopa kaikki sukulaisesi asuvat salisi lähellä?