Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä raskaana, ei tee muutakuin nukkuu, syö ja Netflix

Vierailija
03.01.2019 |

Laskettuun aikaan 2kk. Omalle vastuulle jää melkein kaikki kotityöt. VMP.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit.

Vierailija
2/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään määrä kotitöitä ei saa k-rpääsi repeämään mutta vaimollasi saattaa kohta olla haarat vähän ikävässä kunnossa.

Pääset siis helpommalla eli älä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt ihme ole. Alku- ja loppuraskaudessa on etenkin todella kovaa väsymystä. Ei yksinkertaisesti ole voimia tehdä yhtään mitään.

Odota se 2kk, niin tuskin kumpikaan enää katsotte rauhassa Netflixiä ja nukutte. Nauttikaa viimeisistä rauhan hetkistä pitkään aikaan, tulee tarpeeseen.

Vierailija
4/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse jäin juuri äitiyslomalle, hemoglobiini 90, kilpirauhasen vajaatoiminta johon lääkkeiden nosto ei ole auttanut, hirveät liitoskivut heti kun nousen sohvalta ja paha olo koko ajan, hengästyn jo puhumisesta. Olin silti loppuun saakka töissä, miksen nyt saisi levätä tätä kuukautta ennenkuin se lapsi syntyy ja hoidan sitä kaikki päivät? Niin?

Vierailija
5/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tule muuttumaan lapsen jälkeen.

Vierailija
6/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole sairaus.

Vierailija
7/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt liioittelee aina sitä synnytystä

Vierailija
8/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se raskaus teettää, itselläni oli tuossavaiheessa jo liitoskipuja ja turvonneet jalat. En voinut istua pitkään tai en päässyt liikkeelle, seisominen ja pitkään kävely aiheutti jalkojen lisäturpoamisen ja kävely pitkään taas aiheutti liitoskipua joten olin vaaka-asennossa jalat ylhäällä mahdollisimman paljon loppuajan.

Kävelyyn lähtö oli kuin vanhuksella, niin paljon sattui. Ja niille jotka eivät tiedä mistä liitoskipu johtuu, niin se johtuu kun hormonit pehmentää häpykummun sisällä lantioiluiden välisen ruston. Eli lantioluut pääsevät liikkumaan josta aiheutuu kipua.

Vierailija
9/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla melkoisen sietämätön olo. Esim. itselläni loppuraskaudessa: aivan tajuton väsymys, liitoskipuja, erittäin vaikea hengittää kun kohtu painoi palleaan niin vahvasti, jatkuva pakottava kusihätä johon vessakäynti ei auttanut kun se massiivien kohtu painoi myös rakkoa, närästystä ja refluksia. Eipä siinä joo kovin reippaasti tehty kotitöitä muuta kuin pakollinen minimi (olin yksin joten oli pakko jotain tehdä).

Vierailija
10/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rauta-arvot tarkistettu ja syökö jo rautaa? Raskaudessa voi hemppa laskea liikaa jolloin ei jaksa mitään.

Vierailija
11/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulet tänne ihmettelemään kun tyttis ei siivoa kotona kun vauva on tuntikausia rinnalla imemässä ja valvottaa öisin sekä herää 1-3h välein. Että mikä sitä vaivaa?

Vierailija
12/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä säkään tee kotitöitä, problem solved.

Vierailija
13/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se raskaus teettää, itselläni oli tuossavaiheessa jo liitoskipuja ja turvonneet jalat. En voinut istua pitkään tai en päässyt liikkeelle, seisominen ja pitkään kävely aiheutti jalkojen lisäturpoamisen ja kävely pitkään taas aiheutti liitoskipua joten olin vaaka-asennossa jalat ylhäällä mahdollisimman paljon loppuajan.

Kävelyyn lähtö oli kuin vanhuksella, niin paljon sattui. Ja niille jotka eivät tiedä mistä liitoskipu johtuu, niin se johtuu kun hormonit pehmentää häpykummun sisällä lantioiluiden välisen ruston. Eli lantioluut pääsevät liikkumaan josta aiheutuu kipua.

Niin ja se jalkojen turpoaminen sattui, jos joku sitä ihmettelee että mitä se nyt haittaa. Pidin lentosukkia jalassa, laitoin heti aamulla jalkaan ennen nousua ylös. Näin pystyin käyttämään vanhoja kenkiäni ettei tarvinnut ostaa uusia vain raskausajaksi. Jalkojen turvotus laski viikon kuluttua synnytyksestä, ja minulla oli taas nilkat.

Vierailija
14/14 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva makoilukin saattaa väsyttää. Samoin kannattaa tarkastaa ruokavalio, epäterveellinen ruoka tekee vetelän olon. Ihanaa, että tyttöystävälläsi on kuitenkin mahdollisuus levätä. Vaikea kuitenkin uskoa etteikö hän voisi edes hieman tehdä kotitöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi