Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annathan päättää lapsen itse, että mitä selsuaalisuutta hän on/ haluaa edustaa?

Vierailija
03.01.2019 |

Minusta tuntuu, että nykyään aika moni vanhempi, sukulaiset, jne... aika paljon vieroksuvat sitä, että jos lapsi onkin homo, lesbo, jne. Mun kielestä se, että ootko hetero, vai lesbo tai homo ei merkitse mitään, että ei enää vois olla tekemisissä, tai että lapsen päässä olisi jokin vikana. Tietysti voi vaikuttaa ällöltä, ja oudolta että jos oma lapsi, fai serkku on homo, lesbo, tms. Mut eiköhän lapsi itse osaa päättää, että mitä seksuaalisuutta on , ilman että pitää jäädä kaapoiin ja pitää tunteet omana tietonaan, ja seksuaalisuutensa?

+ sama koskee kirkkoa, kosla monessa paikassa ei edes anneta mennä lesbojen, ja homojen yhteen.

Annathan päättää lapsen itse, että mitä selsuaalisuutta hän on/ haluaa edustaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen suuntautuminenhan on toki asia, joka vain jonain kauniina päivänä päätetään.

Vierailija
2/3 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen suuntautuminenhan on toki asia, joka vain jonain kauniina päivänä päätetään.

Se päätetään yleensä siinä samalla kun päätetään mihin mennään peruskoulusta!

Ainakin näin oli meidän koulussa sillo... En tiiä voi tosin olla et se on muuttunut sittemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on vasta pieni, mutta lapseni saa olla juuri sellainen kuin on. Itselläni on vahvahkot eettiset periaatteet ja maailmankatsomus muissakin asioissa, mutten niitäkään halua tuputtaa lapselleni.

Meidän perheessä seksuaalunen suuntautuminen tai kokemus omasta sukupuolesta ei tule olemaan ongelma.