25v nainen ja 60v mies. onko ehdoton kyllä vai ei ei?
mies on uskomaton elämäni rakkaus. tapasimme kun olin 20 ja suhde kukoistaa.
Kommentit (26)
Itsellä vähän sama tilanne paitsi, että olen se mies eli itsellä ikää on 59 ja naisella 24v. Ollaan nyt puoli vuotta asuttu saman katon alla ja jos tähdet menee oikein niin ajattelin ensi vuonna kosia. Meillä on myös suhde platoninen koska tiedän naisen olevan neitsyt enkä ajatellut viedä sitä kevyin perustein.
Onko teillä keskusteltu jo lapsista ja sen sellaisesta? Oletteko ajatelleet kiertää ensin maailmaa vai ovatko lapset ajankohtaisia ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde kukoistaa, miksi kyselet palstalta?
Halusin herättää keskustelua ja tietää millaisia reaktioita suuri ikäero parisuhteessa aiheuttaa.
Kyllähän sinä tiedät vauvapalstan reaktiot ikäerohulluineen...
Vierailija kirjoitti:
Itsellä vähän sama tilanne paitsi, että olen se mies eli itsellä ikää on 59 ja naisella 24v. Ollaan nyt puoli vuotta asuttu saman katon alla ja jos tähdet menee oikein niin ajattelin ensi vuonna kosia. Meillä on myös suhde platoninen koska tiedän naisen olevan neitsyt enkä ajatellut viedä sitä kevyin perustein.
Onko teillä keskusteltu jo lapsista ja sen sellaisesta? Oletteko ajatelleet kiertää ensin maailmaa vai ovatko lapset ajankohtaisia ollenkaan?
Seksin suhteen suhteemme on platoninen mutta nukumme vierekkäin, halailemme ja pussailemme paljon. Sen pidemmälle ei kuitenkaan mennä eikä ole mitään vaaratilanteita ollutkaan. Kunnioitamme toisten päätöksiä ja mies on erittäin suojeleva minua kohtaan. Olemme matkustelleet paljon näiden vuosien aikana ja käymme usein miehen kotimaassa, jonne suunnittelemme muuttoa ensi vuonna pidettävien häiden jälkeen. Haluamme lapsen, koska kummallakaan ei niitä ole ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa 40 vuotiaana leskeksi ni mikäs siinä
Anteeksi mitä? Ei mies ole sairas eikä tee kuolemaa.
No 45 vuotiaana sitten
Lapsi rakas, sehän on aivan teistä itsestänne kiinni ja se on tärkeintä, mikä teille itsellenne sopii.
Miehen kanssa on käyty läpi monet keskustelut ennen suhdetta ja sen aikana. Haluamme olla yhdessä eikä ikäeroakaan juuri huomaa meistä muuten kuin ehkä ulkoisesti.