Kuiville päässeen juopon käytös
Oletteko muut huomanneet, että oikein päihderiippuvainen elämänsä pohjamudissa pyörinyt ihminen, kun raitistuu ja hänestä tuleekin Jumalasta seuraava.
Ainakin omassa mielessään ja arvostellaan muita sekä haukutaan yhteiskunnan toimintakykyä ym.
Itsessä ei ole mitään parantamisen varaa vaan vika löytyy kaikista muista.
Ei varmasti voi yleistää, mutta tiedän ja tunnen näitä muutaman, niin melkeimpä olisivat saaneet jatkaa entisellä linjalla, niin ei tätä pätemistä tarviis nähdä.
Nimimerkki sukulaisia ei voi valita
Kommentit (3)
Minä tunnen yhden huumeriippuvaisen joka on tiettävästi päässyt aineista eroon, ja voi sitä alkoholistien syyllistämisen määrää! Kanavoi ilmeisesti kaiken oman syyllisyytensä paasaamalla siitä että alkoholi on pahin ja tuhoisin myrkky ja halveksii äänekkäästi ihmisiä jotka juo humalahakuisesti.
Tunnen todella myötähäpeää että narkki halveksii alkoholisteja, ihan samanlainen päihdeongelmainen itse.
Facebook on hyvä paikka seurata näitä besserwissereitä ja siellä ollaan, niin jumalattoman viksuja olevinaan joka asiassa.
Selvästi pidetään itseä fiksumpana kuin muut.
Ei voi yleistää. Enemmänkin mun tietämät raitistuneet ovat olleet negatiivisia juodessaan.
Yhden epäilen olleen alkkis, ei siis ole tunnustanut, mutta ryhtyi absolutistiksi muutama vuosi sitten eikä halua puhua aiheesta mitään. Mielestäni ei ole muuttunut millään lailla. Ainostaan juhlista lähtee aiemmin kun ennen veti ihan viimeiseen asti ja otti joka tilanteessa ”naukkua”.
Pahimpia ovat kyllä vegaanit ja ympäristöihmiset, tuputtavat uskontoaan joka välissä. Ihan kun kiinnostaisi joka välissä kuulla jonkun ruokatottumukset tai kuukukupin käytöt kun en sellaisia kysele.