Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille sellaisen kanssa

Vierailija
02.01.2019 |

Joka toisessa viestissään naiselle listaa toiveidensa naisen ominaisuuksia, mm. että tämän tulee olla seksuaalisesti aktiivinen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään mielipidettä, onko tuollaisen asian listaaminen asia, jonka johdosta kannattaisi jättää menemättä?

Vierailija
2/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kiinnostava asia se on sinun mielestä? Onko se sinusta niin tärkeä asia tietää ennen treffejä, että kysyisit sitä itsekin toiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi kiinnostunut treffeista kyseisen henkilön kanssa, vaikka olenkin seksuaalisesti aktiivinen.

Vierailija
4/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kiinnostava asia se on sinun mielestä? Onko se sinusta niin tärkeä asia tietää ennen treffejä, että kysyisit sitä itsekin toiselta?

Mulle todellakaan ei ole kovin tärkeä. Sopivassa seurassa voi tulla kyseeseen ja olla ihan mukavaa.

Vierailija
5/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi kiinnostunut treffeista kyseisen henkilön kanssa, vaikka olenkin seksuaalisesti aktiivinen.

Niin, vähän tää sama tilanne. Vaikka varmaan suurin osa odottaa parisuhteelta myös seksiä, niin pitääkö se erikseen listaamalla listata... Ehkä hänellä on exä, joka on ilmoittanut, että seksi ei häntä kiinnosta lainkaan ja siksi siitä on muodostunut tuollainen kynnyskysymys.

Vierailija
6/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti ap joutuu roikkumaan deittipalstoilla ja tinderissä vuodesta toiseen?

Eiköhän jokainen vastaa niihin ilmoituksiin jotka näkee itse kiinnostavina.

Aloittaja on vain lietsomassa miesvihaa tällä ketjullaan. 

Vierailija
8/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daaaaaaa! Ei todellakaan ansaitse treffiseuraa tuommoinen urvelo. Mitä täällä kyselet itsestäänselviä asioita?

Mies on selvästi ollut aiemmissa suhteissaan niin huono sängyssä, että seksi ei ole kumppaneita kiinnostanut ja tykkää projisoida omat puutteelliset taitonsa (tai vaikkapa puutteellisen hygieniansa) kumppanin "puuttuvien seksihalujen" syyksi. On se kumma, kuinka näitä frigidejä naisia kerääntyy aina samoille sängyssä itsekkäille haisulimiehille, kumma säkä heillä? 😆

Vierailija
9/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti ap joutuu roikkumaan deittipalstoilla ja tinderissä vuodesta toiseen?

Eiköhän jokainen vastaa niihin ilmoituksiin jotka näkee itse kiinnostavina.

Aloittaja on vain lietsomassa miesvihaa tällä ketjullaan. 

Missä kohtaa on kerrottu, että ap hakee miestä?

Vierailija
10/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No daaaaaaa! Ei todellakaan ansaitse treffiseuraa tuommoinen urvelo. Mitä täällä kyselet itsestäänselviä asioita?

Mies on selvästi ollut aiemmissa suhteissaan niin huono sängyssä, että seksi ei ole kumppaneita kiinnostanut ja tykkää projisoida omat puutteelliset taitonsa (tai vaikkapa puutteellisen hygieniansa) kumppanin "puuttuvien seksihalujen" syyksi. On se kumma, kuinka näitä frigidejä naisia kerääntyy aina samoille sängyssä itsekkäille haisulimiehille, kumma säkä heillä? 😆

Mistä revit tähän juttuun miehen mukaan?

Vierailija
11/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tuollainen naisen toivottavien ominaisuuksien listaaminen tuo epämiellyttävän vireen. Ei kiitos

Vierailija
12/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vähän tää sama tilanne. Vaikka varmaan suurin osa odottaa parisuhteelta myös seksiä, niin pitääkö se erikseen listaamalla listata... Ehkä hänellä on exä, joka on ilmoittanut, että seksi ei häntä kiinnosta lainkaan ja siksi siitä on muodostunut tuollainen kynnyskysymys.

Ei kannata miettiä exiä, olivat millaisia olivat. Nyt on vain kyse siitä, mitä sinä ajattelet.

Minusta tuollaiset seuranhaut kuuluvat osastolle "seksiseuraa hakemassa".

Vierailija
13/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
14/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi treffeille.

Vierailija
15/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan keskusteltaisiin ap:n aloituksesta, eikä yritetä tehdä tästä taistelua miesten ja naisten välille.

Vierailija
16/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuo seksuaalisen aktiivisuuden toivominen jo toisessa viestissä paljastaisi, että särjen vain oman sydämeni, jos menen treffeille ja mies onkin mielestäni muuten mukava. Minulla kun ne seksihalut ovat melko harvassa.

Vierailija
17/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään tuollainen naisen toivottavien ominaisuuksien listaaminen tuo epämiellyttävän vireen. Ei kiitos

Ja naisten vaatimukset ovat tietenkin ihan eri asia? Eikö niin?

Jokainen saa listata vaikka sata syytä, ja sitten odottaa saako vastakaikua.

Ihmeellinen ajatusmaailma , että sinä naisena kelpaat kaikille maailman miehille juuri sinä prinsessana kuin sinä olet 

Vierailija
18/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt suoraan liity aloitukseen, mutta muutama treffiseuralainen on (siis naiset) on kysyneet suoraan: Onko sulla iso? Pistää vähän miettimään hakeeko julmaa panokonetta vai ihan suhdetta, ei jatkoon. Olen siis 52v mies.

Vierailija
19/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miesvihasta kyse, päinvastoin haluaisin löytää miehen. Ei hän profiilissaan listannut, mutta toisessa viestissään. Sit kun siinä oli tuollainen toive, niin aloin kytkeä muutkin toiveet tuohon samaan...eli liittyiköhän kaikki ne muutkin toiveet mielen avoimuudesta, arjen tekemisestä hienoksi, uuden kokeilun halu jne kaikki tuohon seksihommaan...

Vierailija
20/32 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt suoraan liity aloitukseen, mutta muutama treffiseuralainen on (siis naiset) on kysyneet suoraan: Onko sulla iso? Pistää vähän miettimään hakeeko julmaa panokonetta vai ihan suhdetta, ei jatkoon. Olen siis 52v mies.

Oho, aika karu meininki. En kyl lähtis treffeille. Törkeäähän toi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän