Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaaminen ja työhaastattelu uuteen paikkaan

Pakon edessä uuteen työhön
02.01.2019 |

Jos olette vaihtamassa/ olette vaihtaneet työpaikkaa työpaikkakiusaamisen vuoksi niin mitä vastaatte työpaikkahaastattelussa kysymykseen "Miksi haluat vaihtaa työpaikkaa?" Liian rehellisesti tuohon ei kannattane vastata...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi ihan perus, että etsii uusia tuulia työurallaan?

Vierailija
2/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaaminen on ihan ookoo, jos se kiusattava on ns mulkku ja aloittanut itse. Opetuksen antaminen ei ole väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata ehkä mainita. Jostain syystä aina ajatellaan että kiusaamisen takia työpaikkaa vaihtava olisi se syypää siihen kiusaamiseen. Mutta jos olet isossa firmassa niin helpompi olisi pyytää siirtoa muihin tehtäviin.

Vierailija
4/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkakiusaaminen on ihan ookoo, jos se kiusattava on ns mulkku ja aloittanut itse. Opetuksen antaminen ei ole väärin

Onko koulukiusaaminenkin mielestäsi ok, jos kiusattava on vaikka köyhemmästä perheestä? Ja sellainenhan toisten lasten mielestä on, jos ei käytä merkkivaatteita, ei omista viimeisintä ja kalleinta iPhonea ja jos lapsen perheellä ei ole varaa tehdä ulkomaanmatkoja.

Vierailija
5/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: sepä se, kun firma on pieni eikä siirtomahdollisuutta ole :( Harmittaa kun työkaverit ja työ muutenovat kuitenkin mukavia - lukuunottamatta tätä kiusaajaa, joka sattuu olemaan myös esinaiseni. Olen kertonut esinaiseni käytöksestä firman johtajalle, mutta se vain pahensi tilannetta. Ainoa keino säilyä jotenkin täysijärkisenä on vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
6/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkakiusaamista en mainitsisi, mutta tosiaan "etsit uusia haasteita, uutta näkökulmaa, haluat muutosta tai etsit työtä, jossa on mahdollisuudet edetä uralla"

Onhan noita vaihtoehtoja.

Vierailija
7/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut sun juttu.

Vierailija
8/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet työtehtävät (jos ei ihan identtiset hommat). Kiinnostava firma. Työpaikan sijainti (vaikka voihan sekin aina muuttua).

Vierailija
9/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustele millä tavalla " Mulkku"?!

Opetuksen antaminen on lapsellista käytöstä aikuiselta, noissa tilanteissa pitäisi pystyä keskustelemaan kypsästi eikä alentua lapsen tasolle. Kiusaaminen ei ole koskaan hyväksyttävää eikä aikuismaista käytöstä!

Vierailija
10/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko koulukiusaaminenkin mielestäsi ok, jos kiusattava on vaikka köyhemmästä perheestä? Ja sellainenhan toisten lasten mielestä on, jos ei käytä merkkivaatteita, ei omista viimeisintä ja kalleinta iPhonea ja jos lapsen perheellä ei ole varaa tehdä ulkomaanmatkoja.

Kyseletpä tyhmiä.

Koulukiusaaminen on kaikissa muodoissaan väärin. 

Sen sijaan vittumaista työkaveria pitääkin kiusata, kunnes se oppii olemaan.

Näin olen tehnyt aina. Ja mukavia työkavereita on heistä koulutuksen jälkeen tullutkin

Vierailija
11/11 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi meille töihin ketään, joka kertoo työpaikkakiusaamisen syyksi vaihtaa vakanssia. Jostain syystä moni kiusattu löytää uuden kiusaajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi