Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveena raskaus minipillereiden jälkeen

02.01.2019 |

Moikka! Olen 30 vuotias ja syönyt minipillereitä vajaan vuoden. Päätimme mieheni kanssa että vuoden lopulla jättäisimme ehkäisyn pois ja vauva saisi tulla jos on tullakseen.

Liuskan viimeisten pillereiden aikaan minulla alkoi vuoto (ilmeisesti tyhjennys vuoto)ja heti vuodon alkamis päivänä jätin pillerin ottamatta. Vuoto kesti n. Viikon jonka jälkeen harrastimme seksiä mieheni kanssa. Tästä on nyt n.3 viikkoa aikaa. Tämån jälkeen olemme harrastaneet seksiä useita kertoja. Erinäisten laskureiden mukaan myös tärppipäivinä.

Milloin minun kannattaisi tehtä raskaustesti? En tiedä missä vaiheessa oikea kiertoni on tai milloin ovuloin sillä pillereiden aikaan tätä ei tullut seurattua. En haluaisi lähteä tuohon ovistesti ralliin..

En tiedä olenko hulluksi tulossa mutta jo heti ensimmäisten päivien jälkeen olo on ollut hyvin seesteinen ja rauhallinen. Olen maistanut raudan makua suussa ja ala vatsaa on nipistellyt välillä. Lisäksi vatsaa turvottaa ja olo on sama kuin menkat olisivat alkamassa. Alavatsa tuntuu myös siltä kuin lantionpohjalihakset olisivat jännitettynä koko ajan.

Pitäisikö minun siis vain nyt odotella rauhassa ja jos ensi viikolla ei menkoista ala kuulua, tehdä testi? Onko muilla ollut jotain hyvin varhaisia tuntemuksia ja myöhemmin plussanneet?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla