Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettikauppa, jossa yksinkertaisia ja hyvälaatuisia vaatteita?

Vierailija
01.01.2019 |

Joo, hankala avaus, tiedän. Olen vain niin kyllästynyt nykyajan epävaatteisiin ja etsin nättejä ja yksinkertaisia vaatteita, jotka eivät sisällä elastaania tai materiaalina ei ole trikoo. Mulle eivät myöskään sovi nykyaikana suositut laatikkomaiset tai pussimaiset mallit, koska olen hoikkavyötäröinen, mutta leveälantioinen.

Hintaluokka toki ketjuliikkeitä kalliimpi, mutta ei sellainen, jossa merkki maksaa ekstraa. Esim. jollain R-collectionilla on sopivia hintoja. Etsin kesämekkoa ja paitoja, miksei housujakin.

Huom! Älä pahastu, jos ehdotat nettikauppaa ja vastaan, että se ei ole se, mitä haen! Tarkoituksena on sulkea pois vaihtoehtoja muilta ehdottajilta. Joku muu ketjua lukeva voi sitten tehdä löydön sellaisesta ehdotuksesta, joka ei käy mulle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, AV:n fäsönistat!

Ap

Vierailija
2/7 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvannut, että tämä olisi näin vaikea kysymys :)

Vierailija
4/7 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weecos?

Vierailija
5/7 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weecos?

Kiitos vastauksesta! Katselin mekko- ja housuvalikoiman läpi, ja tuolla oli enimmäkseen nykymuodin mukaisia vaatteita. Etsin enemmän sellaista vanhanaikaisempaa lookia, jossa ei ole nykyaikaisia leikkauksia, ja mekoista löytyy vyötärö. Jos joku muistaa, millaisia vaatteita Noa Noalla oli ennen, etsin sellaista, mutta yksinkertaisempaa ja vähemmän romanttista. Se tyyli, mitä vaikkapa Uhanalta löytyy, ei ole mua varten!

Kannattaa kuitenkin katsoa tuon nettikaupan valikoimaa, kuka nyt tätä ketjua sattuu lukemaan.

Vierailija
6/7 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boden

Vierailija
7/7 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maje