Miehen raivostuttava tapa jatkuvasti vihellellä, hyräillä, naksutella sormiaan, rummuttaa pöytää/auton kojelautaa/mitä tahansa
Jos vaikka yritämme katsoa elokuvaa niin mies viheltelee elokuvan musiikkien mukaan ja rummuttaa sormillaan sohvan nojaa. Naksuttelee sorminiveliään ja jos ei muuta keksi niin huokailee kuuluvaan ääneen tai nakuttaa kuulakärkikynän nuppia.
Muiden kumppaneilla tällaista raivostuttavaa tapaa?
Kommentit (12)
Mun exä haukotteli kovaan ääneen ja sanoi perään ai v...u.Ja röyhtäili kovaan ääneen.
Mieti, miten koulussa tuollaiseen suhtauduttaisiin. Lentäisi ulos luokasta, ehkä koko koulusta. Ei hyvissä kouluissa tuollaisia katsota. Käytöshäiriö ja alla voi piillä vaikka mitä. Jostain tuo kertoo.
Se on vaan tapa, jos tahdot miehen muuttavan tapojaan niin puhu hänelle.
Nuo tavat eivät taatusti puhumalla muutu.Iän mukana lisääntyvät ja muuttavat muotoaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan tapa, jos tahdot miehen muuttavan tapojaan niin puhu hänelle.
Kerrankin järkevä kommentti joltain. Meillä auttanut myös imitointi - kun itse näkee / kuulee, miltä se näyttää ja kuulostaa, huomaa, ettei se tosiaan ole niin kivaa...
Siskollani on tuollainen tarve pitää koko ajan jotain ääntä, todella rasittavaa, en ymmärrä miten miehensä kestää...
Mun eksä oli tuollainen. Ai Jeesus oli raivostuttavaa se jatkuva naputtelu! Itse se ei edes huomannut tekevänsä sitä. Onneksi ei tarvitse enää nähdä. Ja oli rumpali! Mä kyllä epäilen, että enemmän kuitenkin adhd aiheutti levottoman liikehdinnän.
Ihanaa viettää aikaa rauhallisten, normaalien ihmisten kanssa.
Miettikää noita miehiä työkaverina. Viheltelyä, rummutusta, royhtäilyä.... Grr.
Ihmeen levotonta, en jaksaisi kattella tuommoista.
Sijaistoiminto, yleinen piirre jos on adhd.
Ei ole normaali. Älä ole missään tekemisissä tuollaisen kanssa.