Olisinpa ollut aseksuaali
Leijonanosa ongelmistani olisi poissa. Kaikki ne epäonnistuneet miessuhteet, jotka ovat pilanneet elämäni ja tehneet minusta surullisen ja pelokkaan vanhan piian.
Kommentit (10)
Mä olin kanssa mut sitten koinkin nautintojen maailman! Uskon edelleen löytäväni ihanan miehen.
Aseksuaalit myös tuntevat itsensä epäonnistuneiksi. Kaikki täällä tuntevat.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalit myös tuntevat itsensä epäonnistuneiksi. Kaikki täällä tuntevat.
Aivan, en uskokaan että aseksuaalit olisivat automaattisesti onnellisia. Itse vaan olisin välttynyt monelta ikävältä kokemukselta kun sattui niin monta pieleen mennyttä miessuhdetta.
Pitäisikö uskoa nro 2:ta ja heittäytyä ruumiillisten himojen ja nautintojen valtaan?
Höpsis. Ei aseksuaalisuus tarkoita ja merkitse sitä, etteikö voisi olla lainkaan kiinnostunut miehistä tai naisista.
Haluaako aseksuaalitkin olla parisuhteissa?
Yritäpä elää psykiatristen lääkkeiden aiheuttaman aseksuaalisuuden kanssa, itsemurha käy mielessä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako aseksuaalitkin olla parisuhteissa?
Seksuaalisuus ei ole sama asia kuin romanttisuus. Aseksuaali voi tuntea romanttista kiinnostusta toista ihmistä kohtaan. Tällaisia ihmisiä kutsutaan romanttisiksi aseksuaaleiksi. Sitten on myös aseksuaaleja, jotka eivät tunne myöskään romanttista vetoa. Heitä kutsutaan aromanttisiksi aseksuaaleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Heitä kutsutaan aromanttisiksi aseksuaaleiksi.
Ja aseksuaaleja, joita ei kiinnosta pesullakäynti, kutsutaan aromaattisiksi aseksuaaleiksi.
Ap:n olisi kannattanut olla aromanttinen aseksuaali niin ei olisi tarvinnut miehiin sekaantua, niinkö?
Heh, mä olin.