Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin väsynyt

Vierailija
01.01.2019 |

Raskaaksi tultuani se alkoi.
Muslimi mies pieksi ja haukkui.
Haukkuminen satutti enemmän kuin lyönnit.
Hän väitti ettei lapsi ollut hänen. Muuta mahdollisuutta kyllä ei ollut. Aloin itsekin epäilemään asiaa, kun koko ajan sitä jankutettiin. Sairasta. En häntä ollut pettänyt ja yhdessä lapsi haluttiin tehdä.

Turpiin tuli odotusaikana. Siinä onnellisuuden aikana, oli vain pelkoa. Pelkoa koko raskaus aika.
Pelkoa synnytyksessä. Kai olin jo niin sekaisin, että pelkäsin lapsen olevan jopa väärän värinen.

Iskut osui päähän tai käteen tai jalkoihin. Ei vatsaan. Syitä oli sata. ja tuhat päälle.
Olin iso, lihava...

Naida piti vaikka keskiyöllä jos hän halusi. Märkyydestä viis.
Lapsi syntyi. Tyttö tuli.
Sain kuulla olevani huono äiti, ja tein KAIKKI asiat väärin. Kaikki!!!
Jos lapsi itki yöllä (kaikki vauvat itkee myös yöllä), sain iskuja päähän. Ja niskaan. Niin tietysti, ettei jälkiä jäänyt.

kerran meni korvasta kuulo. Sen yön jälkeen katosin aamulla vauvan kanssa. Turvakotiin.

Hän sai minut takaisin, lupaamalla että kaikki muuttuu.
Muuttuihan kaikki. Pahemmaksi.
Uhkailuja lapsella, kiristystä lapsella. Väsyin elämään.
Ei kiinnostanut edes lapsen hoitaminen.

Tyttö 1,5v hoiti välillä minua.
Makasin sängyn pohjalla ja iskuja tuli aina vain enemmän. Olinhan laiska ja ruma, kun tissitkin oli rupsahtanu.

Edelleenkin jouduin makaamaan hänen kanssaan silloin kun hän halusi. Keskellä yötä saatoin herätä siihen että toinen panee parastaan.
Nöyryyttävää. Helvetin nöyryyttävää.

Jouduin siraalaan kerran iskujen seurauksena. Sisäinen verenvuoto. Enkelit näin jo matkalla leikkaussaliin. Silti joku esti luovuttamasta. Lapsi.

Haavoista toipuminen kesti 3kk. Just kun haavat umpeutui, tuli taas kyltymättömiä haluja ukolle.
Kolme leikkaushaavaa vatsassa, ja pakko naida.
Uudestaan ja uudestaan haavat valuivat verta.

En tiedä, mikä minut herätti.
Aiemmin olin jo ruvennut ilkkumaan hänelle, että ottais hengen minulta pois. Ei elämä kiinnostanut.

Mikä minut herätti?? En tiedä.
Yks päivä otin lapsen (2v) kainaloon ja tilasin taksin.
Takaisin en mennyt. Mitään tavaroitani en saanut sieltä koskaan. En koskaan.
Kaikki 10 vuoden asiat jäi sinne.

Toisaalta hyvä niin. Ei ole turhia muistoja niiltä ajoilta.

Kaikki piti aloittaa lapsen kanssa nollista.
Rankkaa on ollut.

Vielä silti toivon, että joku päivä tapaisin sen ihmisen, joka arvostaisi minua ihmisenä. Hyväksyisi minut, vikoineni ja virheineni. Ottaisi kainaloon ja pitäisi siinä.
Antaisi hellyyttä, jota kaipaan niin että kipeää tekee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun matkustin Arabiemiraateissa niin siellä näin miesten kilpailevan kuinka hyvin huolehtivat vaimoistaan. He kilpailevat kantamalla raskaat kantamukset, avaamalla oven ja jopa autosta nousevalle naisellekin ojennettiin käsi. He pitävät naisiaansa prinsessoina joita suojellaan pahimmilta rasituksilta. Ollaan me naiset prinsessoja ja heikompia miehillemme eikä supernaisia.

Vierailija
2/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit moisen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisit.

Vierailija
4/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopio suomi24 -2006

Vierailija
5/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen eastonissa isot syyrialais mies jengit ahdistelee nuoria suomi tyttöjä ja sanoo vihaavansa kristittyja ja israelia. Olkaa varovaisia siellä.

Vierailija
6/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimi mies on aikamoinen!hänellä on monta vaimoa samalla asuinalueella!viettää öitä vuoroin kolmen vaimon luona! suomalaisia ovat kaikki kolme! neljäs vaimo hakusessa!? perin outoa toimintaa! täytyy olla tosi varakas! ei jaksa ymmärtää,ei sitten millään! mies on noin kolmekymppinen työtön! kehuskelee että enollaan on neljän vaimon kanssa yhteensä 27 lasta! aikoo kai itse hankkia niitä enemmän! suomen sosiaalitoimisto maksaa viulut ja vingutukset!

Vierailija
7/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
8/8 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän