Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina omalla perheellä

Mira
31.12.2018 |

Kaikki juhlat, joulu, uusivuosi, vappu, juhannus, itsenäisyyspäivä, mitä näitä nyt on. Kun kyselen muilta, on kaikilla jo juhlat ja porukat valmiina. Mihinkään porukkaan ei mahdu mukaan. Joten taas sitten vaan ollaan kotona. Minä, mies ja lapset.. Huoh.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Itse olen aina lapsen kanssa kahdestaan.

Vierailija
2/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös. Aina vain mies, lapsi ja minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehän voitte kutsua teille niin paljon porukkaa juhlimaan kuin sielu sietää. Mikä estää?

Vierailija
4/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ens vuonna ajoissa ja pyytäkää porukka teille? Eikö siltinkään onnistu? Entä te aikuiset ilman lapsianne, mahtuisitteko te kaksi tai yksin porukkaan mukaan? Onko "vika" siis teissä vai lapsissanne, itse kun olen sitä mieltä, että aina mahtuu porukkaan mutta tunnenkin vain ihan mahtavia ihmisiä!

Vierailija
5/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama,osittain varmaakin omaa syytä kun hakuamme viettää juhlapyhät lapsien kanssa niin kauan kun ovat pieniä.

Perheelliset kaverit eivät ajattele samoin vaan juhlapyhinä lapset mummolaan ja kaveriporukalla ryyppäämään kuin teinit.

Ollaan aina siis nelistään. Meitä ei kutsuta mihinkään ja jos kutsumme meille muita perheitä viettämään vaikka uuttavuotta hyvän ruoan ja pelailun merkeissä niin ei onnistu.

Sinänsä harmi, mutta lapset tuntuvat nauttivan kun vietetään juhlapyhiä perinteisesti.

Vierailija
6/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Ite oon ihan hirveen epäsosiaalinen enkä yleensä edes kaipaa kavereita. Mutta näin uutenavuotena se oikein korostuu kun tajuaa kuinka yksin sitä onkaan. Tai on meillä oma perhe mutta ei ketään ystäväperhettä, joka ois niin läheinen että voisi viettää yhteistä aikaa.

Vierailija
7/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on useampikin ystäväperhe, joita voisin kuvitella meille kutsuvani, mutta heillä on aina jo omat suunnitelmat joko sukulaisten tai vakiintuneiden kaveriporukoiden kanssa (ja määräänsä enempää lapsiperheitä ei yhteen asuntoon kannata koota). Vaikka kysyisin marraakuussa. Lapset ja tänään töissä ollut mies painui jo nukkumaan, minä mietin korkkaisinko kokiksen juhlan kunniaksi taas kerran yksin.

Muuten meillä kyllä on seuraa, joten ei me varmaan ihan pahimpia ***kiaisia olla.

Vierailija
8/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta itse en ole halunnut koskaan osallistua mihinkään "ystävät-perhe-suku-tyyliseen juhlintaan. Mä tykkään ottaa rennosti nää pyhät ja muut, jouluna on parasta kulkea pyjamassa koko päivä ja syödä niin paljon kuin jaksaa, uusi vuosi taas on ehdottomasti sellainen mikä vietän kotona, koska koira ja pieniä lapsia ja ryyppääminen ja raketit ovat huono yhdistelmä varsinkin näiden kanssa...

Vierailija
9/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä, että kutsut jotain ihmisiä teille. Esim. me kutsutaan meille tärkeitä ihmisiä eli lasten kummeja tms. Ja jotka on suurinpiirtein samassa elämäntilanteessa (esim. samanikäisiä lapsia kuin meillä).

Mutta ei kannata odottaa kutsua kylään, jos ei itse ikinä järjestä pirskeitä.

Vierailija
10/11 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on useampikin ystäväperhe, joita voisin kuvitella meille kutsuvani, mutta heillä on aina jo omat suunnitelmat joko sukulaisten tai vakiintuneiden kaveriporukoiden kanssa (ja määräänsä enempää lapsiperheitä ei yhteen asuntoon kannata koota). Vaikka kysyisin marraakuussa. Lapset ja tänään töissä ollut mies painui jo nukkumaan, minä mietin korkkaisinko kokiksen juhlan kunniaksi taas kerran yksin.

Muuten meillä kyllä on seuraa, joten ei me varmaan ihan pahimpia ***kiaisia olla.

Mitä jos otat jotai vahvempaa, edes pari lasia viiniä, tee jotain hyvää ruokaa, Netflix sarjoja ja otat aikaa vaan itsellesi.

Vierailija
11/11 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan tule meille nimenomaan siksi koska kaikilla on ne omat vakiintuneet porukat, jonka kanssa on jo vuosia oltu näin.

Kukaan ei halua poikkeusta.

Pelkäävätkö sitten itse jäävänsä ulkopuolisiksi, jos ovat jonain vuonna eri paikassa.

Me ei kai sitten osattu olla paikalla silloin kun loppuelämän kaverojuhlia jaettiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan