Tehdään tästä nyt oma ketju, mutta mitä liikkuu miehen päässä joka ei suihkussa pese jalkojaan?
Ikään kuin ne pelkällä vedellä jotenkin huuhtoutuisivat puhtaaksi, hyi olkoon! Tunsin tällaisen miehen.
Kommentit (17)
Mun jalat ei haise. En pese niitä juuri koskaan saippualla tms. Ei ole kynsisieniäkään ja iho pehmeä.
Olen luullut että tuo on perus.
t. mies
kusen jalat puhtaiksi. Kysyttävää?
ex- mies ei pessyt jalkojaan. Sanoi että puhdistuvat ihan itsestää kun saippuavesi valuu jalkoja pitkin viemäriin. Ei sen varpaat kyllä haisseet erityisen pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Laiska, välinpitämätön
Jep
Jos käyttää suihkussa yhtään saippuaa tai shampoota niin kaikki se menee jalkojen kautta. Älytöntä olisi pestä vielä sen lisäksi jalat saippualla, muutenkin jalkapohjat tuppaavat kuivumaan liikaa.
Jalka on aika laaja käsite. Reidet, sääret, nilkat...
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää suihkussa yhtään saippuaa tai shampoota niin kaikki se menee jalkojen kautta. Älytöntä olisi pestä vielä sen lisäksi jalat saippualla, muutenkin jalkapohjat tuppaavat kuivumaan liikaa.
hyi
Tehkää äänestys: saippuoitko jalkaterät erikseen suihkussa?
En käytä koskaan saippuaa tai minkäänlaista suihkugeeliä, mutta mulla on kuorintakinnas ja sellasta jotain kuorintamössöä.
t. mies
Minä olen esimerkillinen tapaus: pesen itseni auton maalipintojen "myllytykseen" tarkoitetulla työkalulla ja hiontavahalla. Olen niin -tun kiiltävä ja sileä että naiset pitävät minua epäilyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen esimerkillinen tapaus: pesen itseni auton maalipintojen "myllytykseen" tarkoitetulla työkalulla ja hiontavahalla. Olen niin -tun kiiltävä ja sileä että naiset pitävät minua epäilyttävänä.
Terve, Ken!
Erzi kirjoitti:
kusen jalat puhtaiksi. Kysyttävää?
Tämä sama vanhankansan konsti täälläkin käytössä. Lähtee naamasta myös finnit ja mustapäät aika tehokkaasti.
Enemmän mua inhottaa miehet joilla pitkät keltaiset varpaankynnet. Yök!
Pesi saippualla vain joskus harvoin ja silloinkin vain tyyliin puolen minuutin hutaisu