Olenko aivan sairas kun olen kateellinen niille, joilla on ollut km?
Kärsimme lapsettomuudesta, ja salaa ajattelen kun kuulen jonkun saaneen keskenmenon, että " saisinpa minäkin olla edes pari viikkoa raskaana" . Olenko ihan hullu??? En todellakaan väheksy sitä surua, jonka km aiheuttaa, olen vaan siitä vähästäkin kateellinen...
Kommentit (6)
pitäisköhän sun puhua tunteistats jollekin ammattilaiselle?
niin eka tärppi oli tuulimuna. Vaikka se pettymys olikin kamala ja itkua riitti siitäkin, niin lopulta olin kuitenki iloinen siitä tiedosta että edes sen verran... Että edes kohtu toimii ja sinne voi toisenkin kerran joku kiinnittyä. Eli tajuan kyllä pointtisi oikein hyvin.
t. kahden äiti
: )
ja keskenmeno keskiraskaudessa 5 kuukauden kohdalla. Tämän piti olla onnellisin äitienpäiväni... laskettu aika kun olisi ollut nyt.
Toisin kävi. Käyn huomenna tuhkatun keskenmenneen vauvamme luona viemässä kukan nimettömien muistolehtoon.
itse en voi ymmärtää miksi onnen tunne annettiin ja sitten vietiin pois - ja vielä kamalampi tuska annettiin tilalle (sekä menetyksen että lapsettomuuden suru).
Onnea matkaan sinulle ja toivottavasti raskaudut pian!
On ihan samat tuntemukset kuin sullakin. Sais edes nähdä raskaustestissä kaksi viivaa...Ymmärrän sua!
Plussaterveisiä sinulle, ap!
Toivotan sulle hyvää kevättä ja että tekin sen lapsen pian saisitte!
Keskenmeno kaikessa karmeudessaankin on kuitenkin merkki siitä, että ihminen voi tulla raskaaksi.