Oletko rakentanut elämäsi uudelleen
Jos olet ollut ihan pohjalla tai ryssinyt asiasi mutta saanut taas nenän pinnalle niin mitä teit ja miten kauan siinä meni?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ollut ihan pohjalla tai ryssinyt asiasi mutta saanut taas nenän pinnalle niin mitä teit ja miten kauan siinä meni?
Kävin Kelan piikkiin psykoterapian ja aloitin opinnot uudessa kaupungissa. Yhä tosin ajoittain entiset traumat puskevat pintaan, mutta ihan kohtalaisesti elämä on edennyt.
Olen käynyt eron jälkeen pohjalla pitkän suhteen jälkeen. Päällisin puolin asiat ovat paremmin kuin koskaan, mutta psyyke on ollut kovilla aina tähän saakka. Ensi vuonna aion alkaa elää taas:)
Vierailija kirjoitti:
Mites sulla ap?
Ei sentään vankeutta eikä edes päihdeongelmaa, niiden suhteen olen kuivilla. Viime vuosien masennuksen takia muut asiat ovat retuperällä enkä ole jaksanut pitää suhteita ystäviin. Tästä pitäisi nyt nousta, kaipaan rohkaisevia kertoumuksia muitten onnistumisista.
Olen rakentanut lähes kymmenen vuoden ajan. Koin totaalisen romahduksen, jonka seurauksena aloitin vuosien traumaterapian ja sittemmin olen käynyt "kevyemmässä" terapiassa. Koko olemukseni, identiteettini oli elämäni alusta alkaen kasvanut ihan kieroon, mutta nyt on alkanut vähitellen helpottaa :) Seuraavana on vuorossa ns. konkreettisten asioiden korjaaminen, siis mietin opiskeluja ja työelämää sekä toivottavasti jonain päivänä vielä parisuhdettakin... <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä te konkreettisesti teitte että saitte elämänne kuntoon?
Lähdin aamuisin koululle, vaikka ahdisti. Ellen ensimmäisille tunneille päässyt paniikkikohtausten takia, niin menin seuraaville.
- 3
Vierailija kirjoitti:
Olen rakentanut lähes kymmenen vuoden ajan. Koin totaalisen romahduksen, jonka seurauksena aloitin vuosien traumaterapian ja sittemmin olen käynyt "kevyemmässä" terapiassa. Koko olemukseni, identiteettini oli elämäni alusta alkaen kasvanut ihan kieroon, mutta nyt on alkanut vähitellen helpottaa :) Seuraavana on vuorossa ns. konkreettisten asioiden korjaaminen, siis mietin opiskeluja ja työelämää sekä toivottavasti jonain päivänä vielä parisuhdettakin... <3
Sinulla on ollut pitkä tie.
Riippuu vähän miten pahasti ryssii