Entinen naisystävä on lähetellyt nykyiselle ilkeitä viestejä
En käsitä miksi ihminen toimii näin. Mitään pettämistä ei kuvioissa ollut ja ero oli yhteinen päätös. Ilmeisesti ongelma on se, että uusi naisystäväni on 13 vuotta nuorempi kuin minä.
Nyt exä on saanut nykyisen epäilemään suhdettamme. Hän pelkää olevansa vain laastari ja että jätän hänet ikäeron takia.
Rakastan tätä nuorta naista valtavasti, suhde on parhain koskaan kokemani. Ensimmäinen nainen, jonka kanssa haaveilen perustavani perheen ja meneväni naimisiin.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Olet sika.
Miksi? Eihän ap tässä väärin ole toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia viestejä on laittanut?
Ei ainakaan et se on kireempi kun nykyinen.
Mitä ilkeää siinä on jos kertoo muutaman valitun faktan sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sika.
Mies joka ottaa 13 vuotta nuoremman naisen, on vastenmielinen hyväksikäyttäjä. Normaali aikuinen mies ei seurustele pikkutyttöjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sika.
No ei se ainakaan edellistä suhdetta ole saattanut sopuisasti päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Ulin provo.
Eihän tällaisia parisuhteita voi olla olemassakaan, ettäkö naisystävä voisi olla paljon nuorempi ja erät eivät ikinä halua pilata suhdetta.
Olet oikeassa, vihaa uutta naista koska tämä on nuorempi. Vastenmielistä toimintaa eksältäsi. Pidä kiinni uudesta naisesta koita puhua hänen kanssaan. Ettei uskoisi ex-eukon satuja.
Minulla taas vaimo lähettää naisystävälleni ilkeitä viestejä. Olen yrittänyt opettaa sille sovinnollisuutta, mutta ilmeisen turhaan 🙄
Ex tosiaankin haluaa varmaan vaan varoittaa sitä nuorikkoasi siitä millainen olet. Ei halua sinua takaisin vaan toimii äidillisen suojelevasti, ettei toiselle käy huonosti, kun koko elämä vielä edessä.
Porvoossa tää on ihan normaalia. Niinkuin myös että ei osata estoja laittaa eikä numeroita vaihtaa salaisiksi. Porvoossa sellainen on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas vaimo lähettää naisystävälleni ilkeitä viestejä. Olen yrittänyt opettaa sille sovinnollisuutta, mutta ilmeisen turhaan 🙄
No kohta menetät ne molemmat, kuten tollasille käy AINA!
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään naisystävää ole, saati vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä sitä lapsivaimoasi oikeasti rakasta, haluat vain nuorta lihaa jota sitten esitellä ympäriinsä kuin palkintoa.
Lapsivaimo? Nainen on 32 ja mies 44v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sika.
Mies joka ottaa 13 vuotta nuoremman naisen, on vastenmielinen hyväksikäyttäjä. Normaali aikuinen mies ei seurustele pikkutyttöjen kanssa.
Jep. Ihan kauhea sika siis vaikka 50v mies, joka alkaa suhteeseen 37v pikkutytön kanssa? Naisille itselleen kyllä moinen ikäero on suotavaa.
Taidat olla sama ääliö, joka provoaa joka keskustelussa tätä "parikymppiset naiset on pikkulapsia".
Ei hyvänen aika! Ikis aloitti ketjun ja riitelee keskenään!
Exä on kyllä laitettu jo estoon ja uusi naisystävä on 23-vuotias eli ei tosiaan mikään lapsi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Exä on kyllä laitettu jo estoon ja uusi naisystävä on 23-vuotias eli ei tosiaan mikään lapsi. Ap
Mitä yhteistä on aikuisella miehellä ja kakaralla? Taidat käydä vähän hitailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kohta menetät ne molemmat, kuten tollasille käy AINA!
Ei taida onnistua :( Molemmat takertuu kuin täit tervaan.
Olet sika.