Minä olen seksuaalisesti itsekäs. Kysyttävää/sanottavaa?
En yleensä tykkää antaa kumppanilleni suuseksiä, koska se on minusta tylsää. Kuitenkin mielelläni otan sitä vastaan. Yhdynnässä mielestäni molemmat ovat vastuussa omista orgasmeistaan. Kyllä kumppanini saa orgasmit yhdynnässä mutta hoitaa ne omilla käsillään. Olen mies.
Kommentit (10)
Voisitko vastedes postata seksiaiheiset aloitukset seksipalstalle, kiitos.
En ymmärtänyt, missä kohtaa olet itsekäs? Meillä päin sinua sanottaisiin vain rehelliseksi ihmiseksi. Ei seksissä ole ideaa teeskennellä. Halu tehdä toisella hyvää kehittyy suhteen myötä, molempien rakastuessa ja kokiessa olonsa tasaveroiseksi ja turvalliseksi, joten kaikenlainen teeskentely suuseksin ja orgasmin suhteen on pelleilyä. Seksissä tapahtuu paljon muutakin. Kaiken lisäksi suurin osa naisista teeskentelee orgasmia, joten sen suhteen en olisi edes huolissani kuka sen saa kuka ei.
Miksi kukaan ei ikinä ota seksiä huumorilla? Täällä on kurttuotsaista porukkaa.
Miksi minun pitäisi suostua sellaiseen mistä minä en nauti kuten suuseksin antaminen? Sehän on raiskaus jos minua pakotetaan ja painostetaan
Vierailija kirjoitti:
En yleensä tykkää antaa kumppanilleni suuseksiä, koska se on minusta tylsää. Kuitenkin mielelläni otan sitä vastaan. Yhdynnässä mielestäni molemmat ovat vastuussa omista orgasmeistaan. Kyllä kumppanini saa orgasmit yhdynnässä mutta hoitaa ne omilla käsillään. Olen mies.
Yllätys, että kyseessä on mies. Toivottavasti kukaan ei jatkossa erehdys enää harrastamaan seksiä kanssasi.
Miksi yksin runkatessa tarvitsisi ottaa mielikuvituskumppania huomioon?
Minulla oli juuri tuollainen mies. Suuseksin antamisesta meni suhteen täysin kaikki mielekkyys. Seksi johti lopulta pelkkiin valtaviin riitoihin. Sitten jätin miehen. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Katos vaan eksäni täällä kirjoittelee. Olit muuten täysin paska sängyssä.