Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voinut sietää Hugh Grantia muka seksikkäänä sitoutumiskammoisena nuorena miehenä - nyt väsyneenä ja likaisena keski-ikäisenä miehenä hän on parhaimmillaan,

Vierailija
31.12.2018 |

Kuten Jeremy Thorpen roolisuoritus osoittaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Viime aikoina on alkanut näkyä väläyksiä siitä, että osaa ihan aikuisten oikeasti näytellä.

Vierailija
2/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aina ollut yliarvostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvä nykyään! Aiemmin ehkä häneltä haluttiin vain raukeaa katsetta ja seksikkyyttä. Tällä sesongilla alkaa palkintoja sataa.

Vierailija
4/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant on aina osannut näytellä, mutta on niin vaatimaton ja suhteellisuudentajuinen tyyppi, että on ehkä turhan nöyrästi tehnyt rooleja, jotka tietää osaavansa ja joiden tietää tekevän rahaa.

Kyllä se osasi näytellä jo elokuvissa Maurice, An Awfully Big Adventure, ja oikeastaan miksi ihmiset väittävät etteivät ne romanttiset komediat ole hyvää näyttelemistä? Irl tuo mies on kaikkea muuta kuin mitä niissä elokuvissa esittää...

Ja ihan tappavan hauska keskustelija. Hyvä esimerkki peribrittiläisestä witistä.

Vierailija
5/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Daniel Day-Lewis jäi eläkkeelle, ehkä Hugh Grant ottaa hänen paikkansa mun sydämessä - eli odottelen nyt sitten vaan hänen seuraavaa elokuvaansa.

Vierailija
6/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on aina ollut aika limainen, sekä itse että hahmoiltaan - enkä kyllä haluaisi tämän nyt nähtävilläolevan hahmonkaan kanssa olla missään tekemisissä.

Vierailija
7/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinki oikeesti, KUKA pitää tuota Jermy Thorpen muhrhansuunnittelua jotkin uskottavana? Jotta näyttelijäsuoritus olisi uskottava, pitäisi voida uskoa, että noin olisi joskus tapahtunut. Mitta vaikka juttu perustuu tositapahtumiin, ei hetkeäkään ole sellainen olo, ettei edessä ole komedianäytelijä.

Vierailija
8/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on aina ollut aika limainen, sekä itse että hahmoiltaan - enkä kyllä haluaisi tämän nyt nähtävilläolevan hahmonkaan kanssa olla missään tekemisissä.

Näyttelijän näyttelemä hahmo ja todellisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
9/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niinki oikeesti, KUKA pitää tuota Jermy Thorpen muhrhansuunnittelua jotkin uskottavana? Jotta näyttelijäsuoritus olisi uskottava, pitäisi voida uskoa, että noin olisi joskus tapahtunut. Mitta vaikka juttu perustuu tositapahtumiin, ei hetkeäkään ole sellainen olo, ettei edessä ole komedianäytelijä.

Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Mun mielestä suurin osa tosielämän tapahtumista on äärimmäisen koomisia - niin myös tämä skandaali.

Vierailija
10/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta mikä ton miehen seksuaalinen suuntautuneisuus on ?  Olen aina pitänyt homona mutta nythän sillä on monta lasta jonkun naisen kanssa

Vierailija
11/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan oo ollut sen suurempia tunteita Grantista suuntaan tai toiseen, mutta toi sarja täytyy kyllä nähdä, oon nyt lukenut niin paljon hyvää hänen roolisuorituksestaan!

Vierailija
12/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topic, mutta mikä ton miehen seksuaalinen suuntautuneisuus on ?  Olen aina pitänyt homona mutta nythän sillä on monta lasta jonkun naisen kanssa

Panee mitä sattuu. Multiseksuaali.

Vierailija
13/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ihmiset ole olemukseltaan kuolemanvakavia oikeassakaan elämässä.

Vierailija
14/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panee mitä sattuu. Multiseksuaali.

Yksi hänen parhaista ominaisuuksistaan on hiding the truth in plain sight. Hän on aina puhunut esim. Hollywoodin casting-sohvista ja siitä miten itse sai jonkun tärkeän roolin ja menestyi myös yliopistossa pitkälti siksi, että oikeat ihmiset pitivät hänestä myös fyysisesti. Jos katsoo Hughn haastatteluja jo 90-luvulta, hän puhuu julki totuuksia, joille silloin naureskeltiin vähän järkyttyneinä ja lakaistiin sivuun huumorina. Todellisuudessahan mies on aina ollut rehellinen, mutta maailma ei vaan ollut siihen valmis ennen kuin ihan viime aikoina.

Vierailija
15/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Peribrittiläiseen tapana suora ja mutkaton ”no nonsense” -luonne, joka ei ole aina kaikille sopinut.

Vierailija
16/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tosiaan unohtavat, että yksi nuoren Grantin ekoja leffarooleja oli homoseksuaalin rooli Maurice-leffassa. Sen jälkeen tosin taantui kotiäitien päiväuneksi romanttisiin komedioihin, mutta kyllähän mies halutessaan osaa näytellä. Rahaa on sitten tullut vähemmälläkin.

Vierailija
17/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinki oikeesti niinku silleen...

Perienglantilainen skandaali on komedia tragikoomisista tapahtumista 70-luvulla. Vähän kuin Suomen doping-skandalli 2000-luvulla - täydellistä amatöörien puuhastelua. Sen koomisuus korostuu sillä, että samaan aikaan tapahtui pirullisen ovelia salamurhia ja vakoilua oikeastikin. Niiden rinnalla tämä oli sellaista dramaqueeneilyä, johon vain miehet pystyvät suhdesopissaan, ovathan he naisia paljon tunteellisempia ja eroissa enemmän siten dramaattisia.

Mut Hugh Grant - hän on aina kyllä ollut symppis, mutta en ole häntä niin kovasti näyttelijänä arvostanut. Pidän brittejä maailman parhaimpina näyttelijöinä, mutta kun sieltä tulee/on tullut niin paljon parempia kuin Grant: Daniel Day Lewis, Gary Oldman, Colin Firth, Tom Hardy, Benedict Cumberbatch, Sean Harris jne jne jne jne. Mut Perienglantilaista skandaalia katsellessa tuli mieleen, että kyllähän Hugh Grantkin osaa näytellä - hän on vain nuorempana jumittunut esittämään sitä yhtä ja samaa (ja hyvin myyvää) roolia. Nyt vanhempana hän saa näitä vähän mustempia ja vaikeampia hahmoja näyteltäväkseen. Tai sitten saa parodioida itseään, kuten teki Paddington 2:ssa.  Uskon, että hän nauttii saadessaan vihdoinkin tehdä niin.

Vierailija
18/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolitöiden lisäksi Hugh Grant on myös antanut lukuisia hykerryttävän tragikoomisia haastatteluita erityisesti amerikkalaisille toimittajille, jotka eivät ole tajunneet häntä ollenkaan.

Vierailija
19/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin nähdä sen sotilasroolissa. En tiedä miksi, mutta hän on minusta suuresti laivastoupseerin oloinen mies.

Vierailija
20/22 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi näitä naisia, jotka halveksivat koomista miestä, huoh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi