Olenko ainoa, jota ei kiinnosta juhlia uutta vuotta?
Ei ole vuosiin kiinnostanut, joskus teininä kiinnosti ehkä vähän. Minusta tämä tuntuu ihan tavalliselta päivältä, olen illan kotona, ei tule vieraita, en laita mitään erityistä ruokaa, en katso telkkarista mitään uusivuosilähetyksiä, en mene pihalle katsomaan raketteja. Ei vaan tee mieli. Uusivuosi ei tunnu yhtään miltään juhlalta, vaikka muuten juhlaihminen olen.
Kommentit (7)
Tavallinen päivä täälläkin. Vuoden vaihtuminen vaikuttaa vaan kalenteriin, elämä jatkuu ennallaan.
Mulla painaa velvollisuudet päälle ja ei ole ketään kavereita, kenen kanssa juhlisi. Sinänsä tahtoisin juhlistaa jotenkin, jos kerkeisin ja olisi kivaa seuraa. Nyt toivon, että olisi äkkiä tämä päivä ohi. Varsinkin, kun mun elämässä ei ole tapahtunut oikein mitään hyvää tänäkään vuonna - ei ole mitään suuria toiveita uudelle vuodelle eikä haikeita muisteluita vanhasta.
Et ole. En juhli itsekään. Olen 30 v nainen, viimeksi juhlinut uutta vuotta 2009.
Meilläkin tää ihan tavallinen päivä. Ei mitään erikoisia ruokia saati edes sipsiä yms. En tiedä miksi, mutta mua ahdistaa uudenvuoden aatto, inhoan sitä hetkeä kun raketit paukkuu. Kai se vaan korostaa tätä mun yksinäisyyttä, ei oo ketään kenen kanssa juhlia ja muistella mennyttä vuotta tai suunnitella tulevaa.
Eipä meillä mitään erityistä ole, nakit, perunasalaattia ja patonkia syödään, ja lojutaan kait koneella kaikki.
Viime vuonnakaan ei tainnut kukaan edes ikkunasta raketteja kurkistaa.
Meillä on yleensä jotain spesiaalia ruokaa, muuten ei kiinnosta juhlia. Kotona on kiva olla vaan;). Olis varmaan eri asia jos olis sinkku, mut näin perheellisenä en kaipaa mitään ihmeempää.
Mua ei oikeastaan kiinnosta juhlia yhtään mitään.